Aneta J. 31 let , životopis 481862
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Libeň + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Management cestovního ruchu
2014 – 2018Bakalářské
Hotelová škola Třebíč
Podnikání
2012 – 2014SŠ s maturitou
Hotelová škola Třebíč
Kadeřník (Kadeřník, kadeřnice)
2009 – 2012Vyučení
Praxe 7 let a 5 měsíců
Fr*******cer
PPC specialist/ Projekt manager
červen 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců
Momentálně jsem na volné noze a zabývám se PPC kampaněmi na Googlu a Seznamu a sociálních sítích. Mám zkušenosti s PPC kampaněmi pro e-shopy i poptávkové weby. Zároveň mám zkušenost s řízením celých projektů a jejich koordinací (zadávání úkolů, kontrola rozpočtů a jejich dodržování, řízení projektů napříč odděleními, analýza dat,...). Momentálně se věnuji především řízení celého projektu od marketingové strategie, přes realizaci projektu a koordinaci aktivit napříč marketingovými kanály včetně brandu. Současně se učím fotit produktové fotografie pro sociální sítě.
Ev********* o.
PPC specialist
červen 2019 – červen 2021 2 roky a 1 měsíc
správa klientských PPC kampaní v Google Ads, Skliku plánování a kontrola reklamních rozpočtů, strategií, vyhodnocování kampaní, optimalizace kampaní, práce se zbožovými srovnávači (Zboží, Heureka,Favi, Glami,..), koordinace s dalšími marketingovými aktivitami na projektu (FB Ads, SEO, emailing, Facebook, Instagram, Youtube…), zkušenost s eshopy a lead generation weby, komunikace s klienty,reportovat dosažených výsledků publikace článků na blogu, Google certifikace.
Ma*****Art
Asistentka
červen 2018 – květen 2019 1 rok
Zpracovávání reportů pro klienty, tvorba prezentací, práce s excelem, tvorba analýz v Excelu, správa FB profilů, správa instagramových účtů, optimalizace a vyhodnocení kampaní v Google Ads i Sklik, Google Analytics, Bussiness Manager, komunikace s klienty.
Fi*********tut
Personálně - administrativní asistentka
červen 2017 – červen 2018 1 rok a 1 měsíc
Náplň práce: administrativa (zpracování smluv, práce s firemním systémem), personální agendy (organizace výběrových řízení, komunikace s uchazeči), správa klientů (servisní hovory), zajištění plynulého provozu pobočky (zajištění občerstvení, příjem a odesílání pošty), práce s reporty, organizace diáře, spolupráce s marketingovým oddělením
OM*********.o.
Školní praxe
2018 – 2018 6 měsíců
Náplň práce: příprava nabídek firemních outdoorových akcí (vyhledávání ubytování, dopravy, příprava cenové nabídky), tvorba prezentací pro klienty, komunikace s kolegy napříč celé firmy, správa sociálních sítí
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program Pohoda, Google Analytics, Adwords, Sklik, Bussines Manager, GTM, Shoptet, Wordpress
Kurzy
Google certifikace
červenec 2019
Online marketing
prosinec 2017
Podniková strategie
únor 2016