Není foto: Monika  V.
ID 1339791

Monika V. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita

Manažerská informatika - dálkové studium

září 2024 – dosudBakalářské

Lékařská fakulta Ostravská univerzita

Radiologická asistence

září 2021 – únor 2023Bakalářské

AHOL - Střední škola gastronomie, turismu a lázeňství

Cestovní ruch (Stevard v dopravních službách)

září 2017 – květen 2021SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 4 měsíce

Pe*****PČ)

Operátor náborového centra

duben 2024 – prosinec 2024 9 měsíců

• Selekce kandidátů • Prescreen kandidatů • Správa a aktualizace informací profilu kandidátů • Telefonická a e-mailová komunikace s kandidáty • Práce v interním systému společnosti • Vytváření inzerátů • Komunikace s klienty • Administrativní činnost • Práce s CPS systémem • Základní orientace v Daktele • Zodpovědnost za svěřené projekty • Multitasking

Kr*****sti

Pozice:

prosinec 2018 – říjen 2024 5 let a 11 měsíců

• Shop assistant, (Marketing Investment Group Czech s.r.o. Sizeer, A3 SPORT s.r.o.), dohoda o provedení práce • Specialista klientské databáze, (RIXO a.s.), dohoda o provedení práce • Konzultant chatové komunikace (O2 Czech Republic a.s.), hlavní pracovní poměr • Prodejce (iStyle CZ, s.r.o.), hlavní pracovní poměr

Al*****PČ)

Podpora zákaznické linky

listopad 2022 – prosinec 2023 1 rok a 2 měsíce

• Zajištění vynikající péče o klienty, včetně personalizovaného přístupu a budování dlouhodobých vztahů • Efektivní doprodej produktů a služeb, přispívající k rozvoji obchodních výsledků • Maximální orientace na detail a kvalitu • Práce s firemním systémem • Práce se zákazníky na telefonu • Péče • Vyřešení problémů v rámci objednávek, které nedorazily • Empatičnost a vstřícnost • Dotahování úkolů do konce

Re*********PP)

Administrativní pracovník

červen 2021 – prosinec 2021 7 měsíců

• Zpracování administrativy spojené s testováním proti onemocnění Covid-19 • Vkládání a správa dat pacientů do lékařského informačního systému • Kontrola správnosti a úplnosti údajů v souladu s interními předpisy a GDPR • Komunikace s pacienty a zdravotnickým personálem • Poskytování základních informací pacientům • Spolupráce při organizaci testovacího procesu • Řešení případných nesrovnalostí v datech a jejich konzultace se zodpovědnými osobami

Go*******áž)

Recepční v cestovním ruchu

leden 2019 – červen 2019 6 měsíců

• Uvítání hostů a členů klubu • Poskytování informací o golfovém areálu, službách a aktivitách • Správa rezervací tee-time (startovací časy na hřišti) • Práce s interním rezervačním systémem a e-mailovou korespondencí. • Spolupráce při organizaci golfových turnajů a klubových akcí • Zajištění příjemného prostředí na recepci a v prostorách klubu • Spolupráce s týmem na udržení vysokého standardu služeb. • Prodej golfového zboží a klubových suvenýrů

Me*********áž)

Housekeeping

září 2018 – červen 2019 10 měsíců

• Péče o reprezentativní vzhled recepce • Kompletní úklid a příprava pokojů • Doplňování minibarů, hygienických potřeb a dalších služeb nabízených na pokojích • Úklid společných prostor hotelu • Práce podle stanovených postupů a pravidel řetězce • Kontrola a hlášení případných škod nebo nedostatků v pokojích i veřejných prostorách • Zajištění čistoty podle hygienických norem • Organizace a kontrola skladů úklidových prostředků a prádla • Pomoc při přípravě a úklidu při speciálních akcích a konferencích

Me*********áž)

Recepční v cestovním ruchu

září 2018 – červen 2019 10 měsíců

• Administrativa • Backoffice • Check-in a check-out • Poskytování informací • Koordinace s dalšími odděleními hotelu • Zajištění souladu s interními postupy značky Mercure a řetězce Accor • Dodržování hygienických a bezpečnostních standardů • Zajištění čistoty a organizovanosti prostoru recepce • Příležitostná podpora při organizaci speciálních akcí • Zvládání nečekaných situací • Správa plateb (počítaní kasy)

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopPokročilý

CanvaPokročilý

FigmaPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekExpert

Další programy a počítačové znalosti

Interní systém CPS, Salesforce, CRM systém

Kurzy

Psaní Hravě pro firmy s.r.o.

Profesionální psaní rychle a bez chyb

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2023

Zdravotník zotavovacích akcí, Český červený kříž

Komplexní výuka první pomoci a zdravotnického zajištění na zotavovacích akcích

květen 2022

Zájmy

Sport, Hudba, Automobilový průmysl, Informační technologie (Testování, L1 support, Helpdesk, UX design), Medicína

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45