Lucie O., DiS. 43 let , životopis 1365818
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Frenštát pod Radhoštěm + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola ekonomická Zlín
Marketing pro střední stupeň řízení
1999 – 2003Vyšší odborné
Střední odborná škola ekonomická Kopřivnice
Ekonomika a administrativa
1995 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 7 měsíců
Úř*******apa
Poradce pro klienty v projektu Nová etapa
prosinec 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
Poskytování individuál. tak skupin. poradenství, párování vhodných uchazečů na pracovní místa, příprava podkladů pro administraci projektu, práce ve spisovém programu Arsysx, zveřejňování dokumentů v Registru smluv.
Úř*****ání
Poradce pro cílovou skupinu a zaměstnavatele
leden 2022 – prosinec 2023 2 roky
Poskytování individuál. tak skupin. poradenství, párování vhodných uchazečů na pracovní místa, příprava podkladů pro administraci projektu, práce ve spisovém programu Arsysx, zveřejňování dokumentů v Registru smluv. Spolupráce se zaměstnavateli, zpracování podkladů při administraci dotovaných pracovních míst, výplaty měsíčních příspěvků.
Úř*****ent
Poradce pro cílovou skupinu projektu Outplacement
květen 2021 – prosinec 2021 8 měsíců
Poskytování poradenství v rámci klíčových aktivit, zajištění výplaty doprovodných opatření, práce ve spisovém programu Arsysx, zveřejňování dokumentů v Registru smluv.
Úř*****ání
Poradce pro dlouhodobě nezaměstnané
únor 2019 – duben 2021 2 roky a 3 měsíce
Poskytování individuál. tak skupin. poradenství, párování vhodných uchazečů na pracovní místa, příprava podkladů pro administraci projektu, práce ve spisovém programu Arsysx, zveřejňování dokumentů v Registru smluv.
TA*********.s.
Odborná asistentka
březen 2003 – říjen 2018 15 let a 8 měsíců
Psychologická vyšetření jednotlivců a skupin. Aktivní komunikace s klienty a zajištění administrativně-technických potřeb v rámci firmy (vedení písemné dokumentace, evidence smluv, zpracování a příprava podkladů pro vedení společnosti, časová organizace práce v rámci projektů, sjednávání a organizace schůzek…)
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Kurz Lektorské dovednosti (v rámci ÚP ČR)
2023
Kurz Cíle a individuální plánování v poradenském procesu (v rámci ÚP ČR)
2022
Kurz Finanční gramotnost, Proklientský přístup a principy komunikace s klienty, Asertivita a jednání s problémovým klientem (v rámci ÚP ČR)
2021
Úřednická zkouška – Nepojistné sociální dávkové systémy
2019
Úřednická zkouška – Úřednická zkouška – obor Zaměstnanost (v rámci ÚP ČR)
2019