Monika J. 51 let , životopis 1279474
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ, Krupkovo nám. , Praha 6
všeobecná ekonomika
září 1989 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 1 měsíc
PO*****.o.
Asistentka správy centra
červen 2024 – srpen 2024 3 měsíce
administrativní činnost spojená s chodem OC (podpora pro všechny členy teamu OC), správa pokladny, správa a evidence pojistných smluv, administrace pojistných smluv, zpracování uplatněných dárkových poukázek OC, evidence pošty, nákup kancelářských potřeb, zajišťování občerstvení, evidence nájemních smluv, archivace, zadávání reklamní spotů - POS panely, CLV panely, fungování jako recepce pro zákazníky i nájemce, evidence obratů a výstupů pro report, vyhotovování smluv pro rezidentní parkování, smlouvy na krátkodobý pronájem prostor, komunikace s ostrahou, administrativní podpora infostánku,
PO*****.o.
pomocná účetní, asistentka technického oddělení
únor 2000 – květen 2024 24 let a 4 měsíce
Pomocná účetní: příprava podkladů pro hlavní účetní, evidence došlých, vydaných faktur, kontrola pokladních knih, kontrola úhrad vydaných faktur - komunikace s odběrateli Asistentka technického oddělení: Prodejny: pomoc s řešením technických problémů a požadavků prodejen (cca 70 prodejen), komunikace s úřady při otevírání prodejny v novém prostoru (ohlášení provozovny na ŽÚ - IČP, smlouvy na odběr energií, zajištění povolení pro reklamní stojan typu "A", ecobat, Taxfree, zajištění instalace platebního terminálu, přidělení tel. čísel, zajištění základního vybavení prodejny apod. Centrála: měsíční (roční) reporty o obratu a hlášení počtu platících zákazníků ( obchodní centra), evidence nájemních smluv, správa firmních tel. čísel (cca 1000), komunikace s operátorem tel. služeb, objednávka mobilních telefonů, komunikace se státní správou (ČOI, ÚP, zajišťování pracovních povolení pro cizince, komunikace s bankou (zajišťování vystavení bankovních záruk, jejich evidence a kontrola jejich platnosti), podklady pro přefakturaci telefonních služeb, spolupráce s regionálními manažery, kontrola platnosti BOZP, PO - komunikace s poskytovatelem služeb, zadávání inzerce na volné pracovní pozice, rozesílání došlých životopisů na kompetentní osoby.
Če*******.s.
pokladní, přepážkový pracovník
srpen 1992 – leden 2000 7 let a 6 měsíců
operace spojené s vklady a výběry z vkladních knížek
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce