Není foto: Monika J.
ID 1279474

Monika J. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kladno + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SEŠ, Krupkovo nám. , Praha 6

všeobecná ekonomika

září 1989 – červen 1992SŠ s maturitou

Praxe 32 let a 1 měsíc

PO*****.o.

Asistentka správy centra

červen 2024 – srpen 2024 3 měsíce

administrativní činnost spojená s chodem OC (podpora pro všechny členy teamu OC), správa pokladny, správa a evidence pojistných smluv, administrace pojistných smluv, zpracování uplatněných dárkových poukázek OC, evidence pošty, nákup kancelářských potřeb, zajišťování občerstvení, evidence nájemních smluv, archivace, zadávání reklamní spotů - POS panely, CLV panely, fungování jako recepce pro zákazníky i nájemce, evidence obratů a výstupů pro report, vyhotovování smluv pro rezidentní parkování, smlouvy na krátkodobý pronájem prostor, komunikace s ostrahou, administrativní podpora infostánku,

PO*****.o.

pomocná účetní, asistentka technického oddělení

únor 2000 – květen 2024 24 let a 4 měsíce

Pomocná účetní: příprava podkladů pro hlavní účetní, evidence došlých, vydaných faktur, kontrola pokladních knih, kontrola úhrad vydaných faktur - komunikace s odběrateli Asistentka technického oddělení: Prodejny: pomoc s řešením technických problémů a požadavků prodejen (cca 70 prodejen), komunikace s úřady při otevírání prodejny v novém prostoru (ohlášení provozovny na ŽÚ - IČP, smlouvy na odběr energií, zajištění povolení pro reklamní stojan typu "A", ecobat, Taxfree, zajištění instalace platebního terminálu, přidělení tel. čísel, zajištění základního vybavení prodejny apod. Centrála: měsíční (roční) reporty o obratu a hlášení počtu platících zákazníků ( obchodní centra), evidence nájemních smluv, správa firmních tel. čísel (cca 1000), komunikace s operátorem tel. služeb, objednávka mobilních telefonů, komunikace se státní správou (ČOI, ÚP, zajišťování pracovních povolení pro cizince, komunikace s bankou (zajišťování vystavení bankovních záruk, jejich evidence a kontrola jejich platnosti), podklady pro přefakturaci telefonních služeb, spolupráce s regionálními manažery, kontrola platnosti BOZP, PO - komunikace s poskytovatelem služeb, zadávání inzerce na volné pracovní pozice, rozesílání došlých životopisů na kompetentní osoby.

Če*******.s.

pokladní, přepážkový pracovník

srpen 1992 – leden 2000 7 let a 6 měsíců

operace spojené s vklady a výběry z vkladních knížek

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

rodina, cestování, pes, zahrada

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45