Foto: Iryna K.
ID 1364002

Iryna K. 53 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Liberec + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Institut komunikací a telekomunikací

telekomunikační inženýr

říjen 1991 – červen 1998Bakalářské

Praxe 18 let a 10 měsíců

Kl*****ice

pomoc v kuchyni

květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce

Mytí nádobí, hrnců, pánví a dalšího kuchyňského náčiní ručně nebo pomocí myčky. Udržování čistoty pracovních ploch, kuchyňských spotřebičů a podlah podle hygienických standardů. Třídění a odstraňování odpadu a udržování čistoty odpadkových košů.

CI*********ice

montážní dělník

září 2023 – říjen 2023 2 měsíce

Sestavování jednotlivých dílů nebo komponentů podle technických výkresů, specifikací a pokynů. Používání ručních nástrojů, jako jsou šroubováky, kleště, kladiva, a elektrického nářadí, například vrtaček nebo montážních pistolí.

La*********rda

servírka

březen 2022 – duben 2022 2 měsíce

Správné podávání jídla a nápojů v souladu s pravidly etikety. Kontrola kvality pokrmů před jejich podáváním hostům. Včasné dodání objednaných jídel a nápojů, kontrola spokojenosti hostů během jejich pobytu v podniku. Rychlá reakce na další požadavky hostů (např. další nádobí, omáčky atd.). Zachování přátelského a zdvořilého tónu při komunikaci s hosty. Úklid stolů po odchodu hostů a jejich příprava pro nové návštěvníky (prostírání, výměna ubrusů, ukládání příborů). Zajištění čistoty a pořádku v sále.

St*********iny

Zástupce vedoucího oddělení správy záznamů

prosinec 2000 – únor 2019 18 let a 3 měsíce

Koordinace práce podřízených zaměstnanců, rozdělování úkolů mezi ně. Kontrola správnosti správy dokumentů, včetně jejich evidence, zpracování, archivace a ukládání. Příprava doporučení pro zlepšení práce oddělení a automatizaci oběhu dokumentů. Pomoc při přechodu na elektronickou správu dokumentů, zavádění a podpora automatizačních systémů. Zajištění integrace nových aplikací a technologií pro optimalizaci toku dokumentů. Sledování provádění rozhodnutí, příkazů a pokynů vedení prostřednictvím dokumentů. Sledování časového průběhu dokumentů a příprava zpráv o stavu úkolů. Spolupráce s ostatními odděleními organizace, pomoc při přípravě potřebných dokumentů. Spolupráce s archivními institucemi, státními orgány a dalšími strukturami za účelem řádné správy dokumentů. zastupování vedoucího oddělení správy záznamů v době jeho nepřítomnosti. Rozhodování o každodenním chodu oddělení.

Jazyky

češtinapokročilý začátečník

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Programovací jazyky

(X)HTML, CSSPokročilý

JavaScriptNováček

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz českého jazyka

A2

listopad 2024

Zájmy

Zajímám se o městskou architekturu, přírodu, dobrou hudbu, zvířata a učím se plést.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45