Iryna K. 53 let , životopis 1364002
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Institut komunikací a telekomunikací
telekomunikační inženýr
říjen 1991 – červen 1998Bakalářské
Praxe 18 let a 10 měsíců
Kl*****ice
pomoc v kuchyni
květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce
Mytí nádobí, hrnců, pánví a dalšího kuchyňského náčiní ručně nebo pomocí myčky. Udržování čistoty pracovních ploch, kuchyňských spotřebičů a podlah podle hygienických standardů. Třídění a odstraňování odpadu a udržování čistoty odpadkových košů.
CI*********ice
montážní dělník
září 2023 – říjen 2023 2 měsíce
Sestavování jednotlivých dílů nebo komponentů podle technických výkresů, specifikací a pokynů. Používání ručních nástrojů, jako jsou šroubováky, kleště, kladiva, a elektrického nářadí, například vrtaček nebo montážních pistolí.
La*********rda
servírka
březen 2022 – duben 2022 2 měsíce
Správné podávání jídla a nápojů v souladu s pravidly etikety. Kontrola kvality pokrmů před jejich podáváním hostům. Včasné dodání objednaných jídel a nápojů, kontrola spokojenosti hostů během jejich pobytu v podniku. Rychlá reakce na další požadavky hostů (např. další nádobí, omáčky atd.). Zachování přátelského a zdvořilého tónu při komunikaci s hosty. Úklid stolů po odchodu hostů a jejich příprava pro nové návštěvníky (prostírání, výměna ubrusů, ukládání příborů). Zajištění čistoty a pořádku v sále.
St*********iny
Zástupce vedoucího oddělení správy záznamů
prosinec 2000 – únor 2019 18 let a 3 měsíce
Koordinace práce podřízených zaměstnanců, rozdělování úkolů mezi ně. Kontrola správnosti správy dokumentů, včetně jejich evidence, zpracování, archivace a ukládání. Příprava doporučení pro zlepšení práce oddělení a automatizaci oběhu dokumentů. Pomoc při přechodu na elektronickou správu dokumentů, zavádění a podpora automatizačních systémů. Zajištění integrace nových aplikací a technologií pro optimalizaci toku dokumentů. Sledování provádění rozhodnutí, příkazů a pokynů vedení prostřednictvím dokumentů. Sledování časového průběhu dokumentů a příprava zpráv o stavu úkolů. Spolupráce s ostatními odděleními organizace, pomoc při přípravě potřebných dokumentů. Spolupráce s archivními institucemi, státními orgány a dalšími strukturami za účelem řádné správy dokumentů. zastupování vedoucího oddělení správy záznamů v době jeho nepřítomnosti. Rozhodování o každodenním chodu oddělení.
Jazyky
češtinapokročilý začátečník
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSPokročilý
JavaScriptNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz českého jazyka
A2
listopad 2024