Veronika P. 49 let , životopis 1190219
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Valašské Meziříčí + 1 km ochota dojíždět Mapa Valašské Meziříčí + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Archivář Asistentka Knihovník Pokladní Pokojská Pracovník poštovního provozu Prodavač Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ stavební
TZB
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 4 měsíce
De*****.o.
Pokladní v závodní restauraci
duben 2024 – říjen 2024 7 měsíců
manipulace s pokladnou, evidence docházky, denní výkaz a odvod tržeb, vystavovaní daň. dokladů, inventarizace zboží, přejímka zboží, objednávky zboží, kalkulace cen, informační a pokladní systém GS5 store, pomocné práce v kuchyni - příprava čerstvých salátů a surovin, mytí nádobí, částečný úklid
Če*********.p.
Pracovník přepážky
prosinec 2023 – březen 2024 4 měsíce
služby ČP, pokladní systém, příjem a výdej zahr. zásilek, prodej zboží a produktů alianč. partnerů, dat. přenosy, pošt. poukázky, filatelia, evidence docházky, Western Union Bank
Di*****íčí
Odborná stáž
listopad 2023 – listopad 2023 1 měsíc
pracovník v sociálních službách v domově se zvláštním režimem
Pl*********.o.
Administrativní pracovník
srpen 2023 – listopad 2023 4 měsíce
evidence smluv, správa docházkového systému, administrativa spojená s výr. procesem, zástup na automatizovaných linkách
DE*******.s.
Lidské zdroje - recepční v administrativě
2016 – listopad 2023 7 let a 11 měsíců
monitoring recepce, elektronická evidence docházky - os. čip. karty - Trade fides, nábor zaměstnanců, administrativní asistentské práce pro personální oddělení, udržování různých dat. a informačních záznamů, interní evidence smluv, poštovní odd.- oběh a zpracování korespondence, dat. zprávy
DE*******.s.
Archivář, referent v tech. knihovně
2012 – 2016 4 roky a 6 měsíců
agenda ústřední spisovny a podnik. archivu, archivní legislativa, obsluha spisovny, archivu, provádění skartace, interní evidence smluv - FormFlow, zajišťování základ. knih. servisu, spravování adresářů, výpůjčky, administrativa, počítačové zpracování čes. a cizojazyč. textů, monitoring regionál. a denního tisku.
DE*******.s.
Asistentka ved. zásobování
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
oběh a vystavování faktur, administrativa, zpracování dat v programu Ixpert
DE*******.s.
Vedoucí pokladní
1994 – 2007 13 let a 6 měsíců
zpracování dat v oblasti příjmu zboží, oběh faktur, drobná administrativa pokladna vystavování daň. dokladů, pokladní uzávěrky,
Fo*****lář
Pracovník sázkového provozu
1994 – 1994 6 měsíců
automatické zpracování dat
Vi*****.o.
Vedoucí sekce TZB
1993 – 1993 6 měsíců
prodavač - předvaděč
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
polštinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
slovenštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailZačátečník
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů v platném znění a vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, pokladní software GS5
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
MS Word
2021
Archivní a spisová služba
Archivní legislativa soukromoprávní původci Vyhláška č. 504/2021 Sb. Zákon č. 499/2004 Sb. Zákon o archivnictví a spisové službě
2016
Podvojné účetnictví pro začátečníky
1994
Kurz sekretářka asistentka
1993