Foto: Tereza P.
ID 940886

Tereza P. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠS sv. Zdislavy

Sociální činnost (Sociálněsprávní činnost)

září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 7 měsíců

TFP

Plánovač výroby

listopad 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce

Mojí náplní práce je příjem objednávek od obchodního oddělení a následné zadání do interního systému pro výrobu. Veškerá evidence a dokumentace zakázek je mojí každodenní povinností. Úzká spolupráce s obchodními zástupci společnosti. S touto pozicí se pojí objednávání potřebného materiálu pro výrobu a hlídání skladových zásob. Každodenní komunikace s kolegy a hledání možností pro ulehčení a zrychlení výroby, tak aby byl zákazník co nejvíce spokojen. Další součástí mé pracovní náplně je hlídání dodržení smluvených termínů, aby byly zakázky vždy včas u zákazníka. Nedílnou součástí je i kontrola kvality vyrobených zakázek a komunikace s obchodním oddělením z důvodu předávání informací o stavu zakázky a další komunikace s klienty.

Ad*******.o.

Asistentka prodeje a marketingu

září 2021 – listopad 2023 2 roky a 3 měsíce

Komunikace s kolegy, dodavateli i odběrateli. Zajišťování objednávek zboží dle podkladů od jednatelů společnosti a následná komunikace s dodavateli a mezinárodními přepravními společnostmi pro realizaci dovozu zboží a s tím spojená agenda s celním úřadem. Dále mou náplní práce je vyřizování objednávek od odběratelů které přicházejí jak e-mailem tak přes portál elektronické výměny dat. Příprava podkladů pro fakturaci a následné vyfakturování zboží a služeb. Návazná komunikace se skladem o možnostech logistiky, zařízení přepravy k odběrateli a avizace odběrateli o připravení jeho objednávky (případný export za hranice ČR a příslušná komunikace s celním úřadem). Nakládání s ceninami. Každodenní aktivní práce na PC a komunikace v Anglickém jazyce (písemně). Pomocné účetní práce a zakládání dokumentů a podkladů do interního systému. Komunikace s účetním oddělením a celním úřadem. Internetový prodej - příjem a evidence objednávek, odesílání zásilek, administrativní práce pro vedení společnosti, telefonické poradenství, nákup pro chod kanceláří (kancelářské potřeby a občerstvení).

MT*******.o.

Distributor dálničních kuponů

leden 2014 – prosinec 2015 2 roky

Samostatné vedení agendy vč. rozvozu na vybraná prodejní místa, Internetový prodej - příjem a evidence objednávek, odesílání zásilek, Administrativní práce pro vedení společnosti, Telefonické poradenství, Nákup pro chod kanceláří (kancelářské potřeby a občerstvení), Vedení skladu s propagačními materiály

Ba*****.s.

Pokladní

září 2013 – listopad 2013 3 měsíce

obsluha zákazníků na prodejně, objednávání zboží na prodejnu, kontrola cen zboží

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

účetní program POHODA, HELIOS, EDI portál pro elektronickou výměnu dat, portál celní správy EMCS pro hlášení importu a exportu.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45