Bc. Klára V. 34 let , životopis 1040559
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 20 km ochota dojíždět Mapa Uherský Brod + 20 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR generalista HR specialista Náborář Office manager Personalista Pracovník back office Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova Univerzita
Mezinárodní vztahy a evropská studia
2009 – 2015Vysokoškolské
Gymnázium Uherské Hradiště
Gymnázium (všeobecné gymnázium)
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 4 měsíce
OS*******.o.
Pesonalistka
červenec 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
• Vedení personální agendy – komplexní nábor zaměstnanců, proces onboardingu, tvorba pracovně-právních dokumentů • HR reporting v anglickém jazyce, pravidelná komunikace a meetingy se zahraničním managementem • Příprava akčních plánů a podílení se na zlepšování HR procesů • Dohled na soulad personální administrativy s legislativou, komunikace s úřady a agenturami práce - každodenní komunikace se zaměstnanci, poradenství
TO*********.o.
Asistentka vedení společnosti
leden 2022 – červen 2022 6 měsíců
• Organizační a administrativní podpora vedení firmy • Účast na jednáních s tuzemskými i zahraničními klienty, příprava podkladů a prezentací pro jednání, pořizování zápisů • Obecná administrativa – evidence dokumentů, vystavování objednávek, dodacích listů ad • Využití anglického jazyka - překlady dokumentů a prezentací, tlumočení
Ja*******YVA
Externí lektorka anglického jazyka
září 2021 – květen 2022 9 měsíců
• Výuka anglického jazyka ve firmách a v jazykové škole • Vedení kurzu Business English se zaměřením na přípravu zkoušky Cambridge Business English
FR*******dom
Interní překladatel a administrativní podpora oddělení prodeje
červen 2017 – červen 2021 4 roky a 1 měsíc
• Překlady z/do anglického a italského jazyka - dokumenty zaměřené na oblast prodeje, marketing, prezentace produktů, smluvní dokumenty, obchodní podmínky, výsledky auditů atd • Tlumočení dle potřeb firmy a jednotlivých oddělení (pracovní pohovory, zákaznická linka) • Administrativní podpora oddělení prodeje - kontrola inventur a transakcí, příprava produktů pro webové stránky firmy
NA*******Řím
Recepční
září 2015 – prosinec 2016 1 rok a 4 měsíce
• Administrativní činnost, vyřizování a správa rezervací • Zodpovědnost za komfort a spokojenost hostů • Asistence při řešení potřeb hotelu
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
italštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Vedení porad a organizace práce, nástroje osobní produktivity, Firemní kultura a vztahy na pracovišti, Strategické řízení společnosti a další.
Profima Effective s.r.o.
2022
English Functional Skills Certificate B1
Nottingham College NOCN Group
prosinec 2021
Business English Course B1
Language School Mansfield, Velká Británie
březen 2018
Celoroční kurz německého jazyka na úrovni B1-B2
Jazyková škola Comenius Collegium, Uherské Hradiště
2009
Jazyková škola „Scuola Leonardo da Vinci”, Itálie
Dvouměsíční jazykový kurz italského jazyka zakončený zkouškou a získáním certifikátu o znalosti italského jazyka na úrovni B1
2009