H. L. , životopis 1325296
Představa o práci
Kde hledám práci
Kojetín (okres Přerov) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR ředitel / manažer HR specialista Office manager Personalista Pracovník back office Specialista ISO Specialista pro rozvoj a vzdělání Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova univerzita v brně
Právo a veřejné finance
září 2008 – říjen 2011Bakalářské
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Podniková ekonomika a management (navazující magisterské studium)
září 1999 – červen 2004Vysokoškolské
Praxe 20 let a 2 měsíce
Ga*****.s.
Personální manažerka, podnikový ekolog, PVISŘ
květen 2015 – dosud 9 let a 7 měsíců
Personální agenda: Nábor zaměstnanců, inzerce, uzavírání, změny a zánik pracovních smluv, evidence změn údajů o zaměstnancích, pracovní úrazy, evidence rizikových prací, úzká spolupráce s externím OZO v BOZP a PO, zajišťování vzdělávání zaměstnanců, lékařské prohlídky, zajišťování měření pro kategorizaci prací zaměstnanců, rozdělování pracovních oděvů zaměstnanců, spolupráce a dohled nad činností mzdové účtárny společnosti. Pravidelná rozborová činnost. Podniková ekologie: Provozní evidence odpadů (+ posílání hlášení přes ISPOP), provozní evidence vyjmenovaných stacionárních zdrojů znečišťování ovzduší; vyhotovení zkrácených bezpečnostních listů pro školení zaměstnanců pro práci s chemickými látkami (CHL), označování CHL v neoriginálních obalech, označování míst pro ukládání nebezpečných odpadů, sestavování ILNO, hodnocení ekologické újmy, protokol o nezařazení, příprava podkladů a dohled nad činnostmi v rámci ISO 140001. PVISŘ: Správa a tvorba vnitřních předpisů, spolupráce při tvorbě a úprava pracovních postupů, vyhotovení Zprávy o hodnocení ISŘ, spolupráce při provádění interních auditů, spolupráce s ostatními zaměstnanci a auditory při certifikaci ISO. Ostatní činnosti: Obsluha datové schránky, Příslušná osoba podle zákona o ochraně oznamovatelů.
Vy*********rně
Metodik daní a povinných odvodů ze závislé činnosti
květen 2009 – prosinec 2015 6 let a 8 měsíců
Metodická činnost pro mzdové účetní v oblasti zákonných odvodů ze mzdy zaměstnanců VUT v Brně, a to do českého i zahraničních systémů v rámci EU. Agenda vysílání zaměstnanců v rámci EU a souběh činností ve více zemích EU. Přihlašování zaměstnanců k zákonném pojištění v Rakousku a Německu a výpočet pojistného ze mzdy do těchto zemí, včetně zasílání přehledů o výši pojistného.
Ev********* ÚP
Evidence ÚP (+ stěhování do Brna)
listopad 2008 – duben 2009 6 měsíců
...
Če*********ení
Vedoucí oddělení metodiky
březen 2007 – říjen 2008 1 rok a 8 měsíců
Pokračování v původní činnosti + správa 5 podřízených agend.
Če*********ení
Referent státní správy a samosprávy (agenda metodiky)
leden 2005 – únor 2007 2 roky a 2 měsíce
Svěřená agenda vnější kontrolní činnosti, agenda nemocenského pojištění zaměstnanců a mezinárodních smluv, rozhodovací činnost. V rámci této agendy metodická a kontrolní činnost nad chodem OSSZ v Ústeckém kraji (7 OSSZ). Přednášková činnost, spolupráce na vytváření vnitřních předpisů ČSSZ a vzorů rozhodnutí.
Le*******.o.
Referentka obchodního oddělení
říjen 2004 – prosinec 2004 3 měsíce
Uzavírání leasingových smluv s klienty a péče o tyto smlouvy.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce