Není foto: H. L.
ID 1325296

H. L.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova univerzita v brně

Právo a veřejné finance

září 2008 – říjen 2011Bakalářské

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Podniková ekonomika a management (navazující magisterské studium)

září 1999 – červen 2004Vysokoškolské

Praxe 20 let a 2 měsíce

Ga*****.s.

Personální manažerka, podnikový ekolog, PVISŘ

květen 2015 – dosud 9 let a 7 měsíců

Personální agenda: Nábor zaměstnanců, inzerce, uzavírání, změny a zánik pracovních smluv, evidence změn údajů o zaměstnancích, pracovní úrazy, evidence rizikových prací, úzká spolupráce s externím OZO v BOZP a PO, zajišťování vzdělávání zaměstnanců, lékařské prohlídky, zajišťování měření pro kategorizaci prací zaměstnanců, rozdělování pracovních oděvů zaměstnanců, spolupráce a dohled nad činností mzdové účtárny společnosti. Pravidelná rozborová činnost. Podniková ekologie: Provozní evidence odpadů (+ posílání hlášení přes ISPOP), provozní evidence vyjmenovaných stacionárních zdrojů znečišťování ovzduší; vyhotovení zkrácených bezpečnostních listů pro školení zaměstnanců pro práci s chemickými látkami (CHL), označování CHL v neoriginálních obalech, označování míst pro ukládání nebezpečných odpadů, sestavování ILNO, hodnocení ekologické újmy, protokol o nezařazení, příprava podkladů a dohled nad činnostmi v rámci ISO 140001. PVISŘ: Správa a tvorba vnitřních předpisů, spolupráce při tvorbě a úprava pracovních postupů, vyhotovení Zprávy o hodnocení ISŘ, spolupráce při provádění interních auditů, spolupráce s ostatními zaměstnanci a auditory při certifikaci ISO. Ostatní činnosti: Obsluha datové schránky, Příslušná osoba podle zákona o ochraně oznamovatelů.

Vy*********rně

Metodik daní a povinných odvodů ze závislé činnosti

květen 2009 – prosinec 2015 6 let a 8 měsíců

Metodická činnost pro mzdové účetní v oblasti zákonných odvodů ze mzdy zaměstnanců VUT v Brně, a to do českého i zahraničních systémů v rámci EU. Agenda vysílání zaměstnanců v rámci EU a souběh činností ve více zemích EU. Přihlašování zaměstnanců k zákonném pojištění v Rakousku a Německu a výpočet pojistného ze mzdy do těchto zemí, včetně zasílání přehledů o výši pojistného.

Ev********* ÚP

Evidence ÚP (+ stěhování do Brna)

listopad 2008 – duben 2009 6 měsíců

...

Če*********ení

Vedoucí oddělení metodiky

březen 2007 – říjen 2008 1 rok a 8 měsíců

Pokračování v původní činnosti + správa 5 podřízených agend.

Če*********ení

Referent státní správy a samosprávy (agenda metodiky)

leden 2005 – únor 2007 2 roky a 2 měsíce

Svěřená agenda vnější kontrolní činnosti, agenda nemocenského pojištění zaměstnanců a mezinárodních smluv, rozhodovací činnost. V rámci této agendy metodická a kontrolní činnost nad chodem OSSZ v Ústeckém kraji (7 OSSZ). Přednášková činnost, spolupráce na vytváření vnitřních předpisů ČSSZ a vzorů rozhodnutí.

Le*******.o.

Referentka obchodního oddělení

říjen 2004 – prosinec 2004 3 měsíce

Uzavírání leasingových smluv s klienty a péče o tyto smlouvy.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

kreativní činnosti (ruční práce)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45