Ing. Lenka K. 38 let , životopis 703957
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jičín + 15 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Brand manager HR Business Partner HR generalista HR ředitel / manažer Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Referent Specialista reportingu Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského v Praze
Evropská hospodářskosprávní studia
říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Ekonomika a management
září 2009 – srpen 2013Bakalářské
Praxe 10 let a 8 měsíců
MA*********.s.
Personální manažerka
únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců
Výrobce protipožárních a vzduchotechnických komponentů, centrálních vzduchotechnických jednotek a průmyslových topných systémů. Počet zaměstnanců: 300. • Vedení personální a související agendy • Nastavování procesů a optimalizace dokumentů • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Nábor zaměstnanců: návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic za pomocí inzerce, databáze zaměstnanců, LinkedIn, noviny, letáky, veletrh práce, Facebook, oslovování učitelů/profesorů ohledně jejich absolventů SŠ/VŠ. Organizace pohovorů, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. • Aktivity zaměřené na propagaci zaměstnavatele • Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit • Vytváření job descriptions • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, vytýkací dopisy, ukončení pracovních smluv, potvrzení, dotace, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Znalosti zákoníku práce, pracovního práva, změn, novinek v oblasti působení • Reporting • Správa organizační struktury • Aktivní účast na auditech a kontrolách • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Sledování změn, novinek, legislativy • Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP • Domlouvání, správa pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnanců, úrazové pojištění zaměstnanců
Eu*********.o.
Personalistka
listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce
Automotive, 500 zaměstnanců. • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, ukončení pracovních smluv, potvrzení, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Kontrola a evidence podkladů k docházce • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Reporting • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců • Zároveň na starosti personální agentury v rámci holdingu jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě) • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Správa datové schránky • Účast na pravidelných poradách vedení společnosti • Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních • Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravách procesů, personální strategii a dalším dle situace
Ko*********.s.
Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu
prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců
(Při studiu Vysoké školy) • Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům • Komunikace se zaměstnanci napříč bankou • Evidence a archivace klientů, požadavků a problemů • Elektronické zaúčtování poplatků • Nastavování bankovních příkazů • Později i přidělování jednotlivých žádostí o bankovní zprávy pro účely auditu dalším kolegům
Co*********.o.
Obchodní zástupce
duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců
Call centrum, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK. (při studiu střední školy). • Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Nový projekt, telefonické domlouvání splátek pohledávek. Vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Postupně jsem se vypracovala, proto více pozic. • Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů • Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností • Zaměření na výsledek, prodej, pravidelný reporting
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
K2Pokročilý
PohodaNováček
SAPNováček
Další programy a počítačové znalosti
Pohoda, Insico, Helios INSYCO, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey, Teamio, Google Meet, Zoom, Skype
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Jsem komunkativní, zodpovědná, přátelská, podporující a učenlivá. Umím určit, co má jakou prioritu, pracovat samostatně, ale i v týmu. Mohu nabídnout bohaté zkušenosti z více odvětví. Ráda se naučím novému a jsem otevřená nové pracovní příležitosti.
Kurzy
Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.
Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou
Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele
2017, 2019
únor 2017
Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky
Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.
březen 2016
Akademie práce nás baví
září 2014
Cesta k osobnímu pohovoru
září 2014
4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem
celý 7 a 8 měsíc r. 2014
červenec 2014