Foto: Ing. Lenka K.
ID 703957

Ing. Lenka K. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Jičín + 15 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského v Praze

Evropská hospodářskosprávní studia

říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Ekonomika a management

září 2009 – srpen 2013Bakalářské

Praxe 10 let a 8 měsíců

MA*********.s.

Personální manažerka

únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců

Výrobce protipožárních a vzduchotechnických komponentů, centrálních vzduchotechnických jednotek a průmyslových topných systémů. Počet zaměstnanců: 300. • Vedení personální a související agendy • Nastavování procesů a optimalizace dokumentů • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Nábor zaměstnanců: návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic za pomocí inzerce, databáze zaměstnanců, LinkedIn, noviny, letáky, veletrh práce, Facebook, oslovování učitelů/profesorů ohledně jejich absolventů SŠ/VŠ. Organizace pohovorů, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. • Aktivity zaměřené na propagaci zaměstnavatele • Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit • Vytváření job descriptions • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, vytýkací dopisy, ukončení pracovních smluv, potvrzení, dotace, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Znalosti zákoníku práce, pracovního práva, změn, novinek v oblasti působení • Reporting • Správa organizační struktury • Aktivní účast na auditech a kontrolách • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Sledování změn, novinek, legislativy • Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP • Domlouvání, správa pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnanců, úrazové pojištění zaměstnanců

Eu*********.o.

Personalistka

listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce

Automotive, 500 zaměstnanců. • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, ukončení pracovních smluv, potvrzení, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Kontrola a evidence podkladů k docházce • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Reporting • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců • Zároveň na starosti personální agentury v rámci holdingu jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě) • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Správa datové schránky • Účast na pravidelných poradách vedení společnosti • Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních • Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravách procesů, personální strategii a dalším dle situace

Ko*********.s.

Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu

prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců

(Při studiu Vysoké školy) • Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům • Komunikace se zaměstnanci napříč bankou • Evidence a archivace klientů, požadavků a problemů • Elektronické zaúčtování poplatků • Nastavování bankovních příkazů • Později i přidělování jednotlivých žádostí o bankovní zprávy pro účely auditu dalším kolegům

Co*********.o.

Obchodní zástupce

duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců

Call centrum, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK. (při studiu střední školy). • Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Nový projekt, telefonické domlouvání splátek pohledávek. Vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Postupně jsem se vypracovala, proto více pozic. • Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů • Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností • Zaměření na výsledek, prodej, pravidelný reporting

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

K2Pokročilý

PohodaNováček

SAPNováček

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda, Insico, Helios INSYCO, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey, Teamio, Google Meet, Zoom, Skype

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Jsem komunkativní, zodpovědná, přátelská, podporující a učenlivá. Umím určit, co má jakou prioritu, pracovat samostatně, ale i v týmu. Mohu nabídnout bohaté zkušenosti z více odvětví. Ráda se naučím novému a jsem otevřená nové pracovní příležitosti.

Kurzy

Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.

Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou

Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele

2017, 2019

únor 2017

Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky

Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.

březen 2016

Akademie práce nás baví

září 2014

Cesta k osobnímu pohovoru

září 2014

4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem

celý 7 a 8 měsíc r. 2014

červenec 2014

Zájmy

Cestování, procházky v Cestování, procházky v přírodě (i se psem), seberozvoj, saunování, tvoření dezertů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45