Ing. Lenka K. 37 let , životopis 703957
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Brand manager HR Business Partner HR generalista HR ředitel / manažer Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Referent Specialista reportingu Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského v Praze
Evropská hospodářskosprávní studia
říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Ekonomika a management
září 2009 – srpen 2013Bakalářské
Praxe 10 let a 8 měsíců
MA*********.s.
Personální manažerka
únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců
Česká výrobní firma - průmyslových vzduchotechnických jednotek, protipožárních komponentů, koncových elementů s vlastní výrobou, vývojem, konstrukcí, technologií, dalšími souvisejícími odděleními, dodávající své výrobky nejen po České republice, ale celém světě. Počet zaměstnanců 300. Hostomice okres Beroun. Kompletní vedení personální a související agendy. Nastavovaní, optimalizace dokumentů, procesů související se zaměstnanci, fungováním firmy. Péče o zaměstnance po celou dobu pracovního cyklu. Konzultace, komunikace se zaměstnanci na všech úrovních celé firmy, kandidáty o práci, externími institucemi. Znalost pracovně právní problematiky, zákoníku práce. Zajištění školení pro zaměstnance, lékařských prohlídek, řešení nejrůznějších vzniklých situací. Nábor nových zaměstnanců přes databáze životopisů, inzerce, další druhy vyhledávání zaměstnanců dle specifikace pracovní pozice. Návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic. Pohovory, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. Zpracování pracovněprávních dokumentů (vznik, změny, ukončení, archivování, potvrzení). Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit. Vytváření job description. Práce s personálně-mzdovým software, docházkovým systémem, dalšími systémy souvisejícími se zaměstnancem ve firmě. Reporting (odpracované hodiny zaměstnance, doby určité, zkušební doby, počet zaměstnanců na jednotlivých střediscích, mzdy na jednotlivých střediscích)). Zajišťování povolení pro zaměstnávání cizinců, zajišťování prodloužení zaměstnaneckých karet cizicnů, zajišťování související agendy pro zaměstnávání cizinců vč. přihlášení ÚP, MV ČR. Evidence školení, hlídání termínů školení, lékařských prohlídek vč. vystavování souvisejících podkladů. Správa organizační struktury. Domlouvání a připomínání chybějících podkladů. Aktivní účast na auditech, kontrolách. Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP. Domlouvání, správa pojištění zaměstnanců za škodu, úrazové pojištění zaměstnanců. Sledování změn, novinek, legislativy.
Eu*********.o.
Personalistka
listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce
Outsorcing, kontrola kvality v automobilovém průmyslu v České republice. Počet zaměstnanců 500. Praha. Konzultace, komunikace se zaměstnanci na všech úrovních celé firmy, kandidáty o práci, externími institucemi. Zpracování pracovněprávních dokumentů (vznik, změny, ukončení, archivování, potvrzení). Práce s personálně-mzdovým software, docházkovým systémem, dalšími systémy souvisejícími se zaměstnancem ve firmě. Kontrola a evidence podkladů k docházce. Příprava podkladů pro mzdovou účetní. Reporting. Evidence školení, hlídání termínů školení, lékařských prohlídek vč. vystavování souvisejících podkladů. Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace, a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. Zároveň na starosti personální agentury v rámci holding, jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě). Domlouvání a připomínání chybějících podkladů. Správa datové schránky. Zaměstnávání cizinců, příslušná agenda vč. přihlášení ÚP, MV ČR. Účast na pravidelných poradách, vedení společnosti. Příprava podkladů pro školení vedoucích pracovníků, daně i roční zúčtování. Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních. Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravy procesů, personální strategii a dalším dle situace. nální strategii.
Ko*********.s.
Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu
prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců
Banka, Praha (při studiu Vysoké školy). Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům. Komunikace se zaměstnanci napříč bankou. Evidence a archivace klientů, požadavků a problémů. Elektronické zaúčtování poplatků. Nastavování bankovních příkazů. Později i přidělování jednotlivých žádostí bankovních zpráv pro účely auditu na další kolegy.
Co*********.o.
Obchodní zástupce
duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců
Call centrum, Praha, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK (při studiu Střední školy). Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Zaměřené na výsledek, prodej, pravidelný reporting. Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů. Nový projekt, telefonické domlouvání splátky pohledávek a vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
K2Pokročilý
PohodaNováček
SAPNováček
Další programy a počítačové znalosti
Pohoda, Insico, Helios Red, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Nadhled, zjištění všech dostupných i méně dostupných informací / podkladů, organizační schopnosti, samostatnost i schopnost pracovat v týmu, rozhodnost, dotáhnout věci do konce, mimořádná pomoc, cílevědomost, hledající řešení a možnosti, zjednodušení, poradenství, podpora, naslouchání, dlouhodobé zaměstnání, vytváření, optimalizace.
Kurzy
Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.
Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou
Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
Mark Dzirasa
Pravidelně a to: 3, 5, 8, 9, 11 / 2018
listopad 2018
ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele
2017, 2019
únor 2017
Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky
Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.
březen 2016
Cesta k osobnímu pohovoru
září 2014
Akademie práce nás baví
září 2014
4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem
celý 7 a 8 měsíc r. 2014
červenec 2014