Foto: Ing. Lenka K.
ID 703957

Ing. Lenka K. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského v Praze

Evropská hospodářskosprávní studia

říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Ekonomika a management

září 2009 – srpen 2013Bakalářské

Praxe 10 let a 8 měsíců

MA*********.s.

Personální manažerka

únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců

Česká výrobní firma - průmyslových vzduchotechnických jednotek, protipožárních komponentů, koncových elementů s vlastní výrobou, vývojem, konstrukcí, technologií, dalšími souvisejícími odděleními, dodávající své výrobky nejen po České republice, ale celém světě. Počet zaměstnanců 300. Hostomice okres Beroun. Kompletní vedení personální a související agendy. Nastavovaní, optimalizace dokumentů, procesů související se zaměstnanci, fungováním firmy. Péče o zaměstnance po celou dobu pracovního cyklu. Konzultace, komunikace se zaměstnanci na všech úrovních celé firmy, kandidáty o práci, externími institucemi. Znalost pracovně právní problematiky, zákoníku práce. Zajištění školení pro zaměstnance, lékařských prohlídek, řešení nejrůznějších vzniklých situací. Nábor nových zaměstnanců přes databáze životopisů, inzerce, další druhy vyhledávání zaměstnanců dle specifikace pracovní pozice. Návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic. Pohovory, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. Zpracování pracovněprávních dokumentů (vznik, změny, ukončení, archivování, potvrzení). Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit. Vytváření job description. Práce s personálně-mzdovým software, docházkovým systémem, dalšími systémy souvisejícími se zaměstnancem ve firmě. Reporting (odpracované hodiny zaměstnance, doby určité, zkušební doby, počet zaměstnanců na jednotlivých střediscích, mzdy na jednotlivých střediscích)). Zajišťování povolení pro zaměstnávání cizinců, zajišťování prodloužení zaměstnaneckých karet cizicnů, zajišťování související agendy pro zaměstnávání cizinců vč. přihlášení ÚP, MV ČR. Evidence školení, hlídání termínů školení, lékařských prohlídek vč. vystavování souvisejících podkladů. Správa organizační struktury. Domlouvání a připomínání chybějících podkladů. Aktivní účast na auditech, kontrolách. Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP. Domlouvání, správa pojištění zaměstnanců za škodu, úrazové pojištění zaměstnanců. Sledování změn, novinek, legislativy.

Eu*********.o.

Personalistka

listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce

Outsorcing, kontrola kvality v automobilovém průmyslu v České republice. Počet zaměstnanců 500. Praha. Konzultace, komunikace se zaměstnanci na všech úrovních celé firmy, kandidáty o práci, externími institucemi. Zpracování pracovněprávních dokumentů (vznik, změny, ukončení, archivování, potvrzení). Práce s personálně-mzdovým software, docházkovým systémem, dalšími systémy souvisejícími se zaměstnancem ve firmě. Kontrola a evidence podkladů k docházce. Příprava podkladů pro mzdovou účetní. Reporting. Evidence školení, hlídání termínů školení, lékařských prohlídek vč. vystavování souvisejících podkladů. Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace, a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. Zároveň na starosti personální agentury v rámci holding, jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě). Domlouvání a připomínání chybějících podkladů. Správa datové schránky. Zaměstnávání cizinců, příslušná agenda vč. přihlášení ÚP, MV ČR. Účast na pravidelných poradách, vedení společnosti. Příprava podkladů pro školení vedoucích pracovníků, daně i roční zúčtování. Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních. Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravy procesů, personální strategii a dalším dle situace. nální strategii.

Ko*********.s.

Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu

prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců

Banka, Praha (při studiu Vysoké školy). Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům. Komunikace se zaměstnanci napříč bankou. Evidence a archivace klientů, požadavků a problémů. Elektronické zaúčtování poplatků. Nastavování bankovních příkazů. Později i přidělování jednotlivých žádostí bankovních zpráv pro účely auditu na další kolegy.

Co*********.o.

Obchodní zástupce

duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců

Call centrum, Praha, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK (při studiu Střední školy). Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Zaměřené na výsledek, prodej, pravidelný reporting. Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů. Nový projekt, telefonické domlouvání splátky pohledávek a vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

K2Pokročilý

PohodaNováček

SAPNováček

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda, Insico, Helios Red, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Nadhled, zjištění všech dostupných i méně dostupných informací / podkladů, organizační schopnosti, samostatnost i schopnost pracovat v týmu, rozhodnost, dotáhnout věci do konce, mimořádná pomoc, cílevědomost, hledající řešení a možnosti, zjednodušení, poradenství, podpora, naslouchání, dlouhodobé zaměstnání, vytváření, optimalizace.

Kurzy

Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.

Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou

Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

Mark Dzirasa

Pravidelně a to: 3, 5, 8, 9, 11 / 2018

listopad 2018

ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele

2017, 2019

únor 2017

Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky

Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.

březen 2016

Cesta k osobnímu pohovoru

září 2014

Akademie práce nás baví

září 2014

4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem

celý 7 a 8 měsíc r. 2014

červenec 2014

Zájmy

Tvoření, dobré jídlo, pohyb, turistika, saunování, příroda, meditace, komunikace a setkávání s blízkými.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45