L. K. , životopis 703957
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského v Praze
Evropská hospodářskosprávní studia
říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Ekonomika a management
září 2009 – srpen 2013Bakalářské
Praxe 11 let a 5 měsíců
Čm*****.s.
Personální manažerka
duben 2025 – dosud 9 měsíců
Nezisková organizace, která krok za krokem, přetváří konkrétní místa v krajině tak, aby na nich dostala prostor příroda. Počet zaměstnanců: 30. • Vedení personální a související agendy • Analýza současného stavu personálního oddělení, složek zaměstnanců, stavu BOZP/PO, lékařských prohlídek • Optimalizace stávajícího stavu na vyšší úroveň • Předávání různých úkolů, asistentce a jedné kolegyni z revitalizačních projektů • Zavedení možnosti obědů pro zaměstnance od 2 poskytovatelů (výběr z 15 obědů) • Manuál inzerování volných pracovních pozic, manuál onboardingu krok za krokem, harmonogram prvních dnů, plán adaptace nového zaměstnance, vstupní dotazník dovedností, checklist pro průběh zaškolení nového zaměstnance, odměňovací řád pro mimořádné odměny s formulářem žádosti o mimořádnou odměnu, dotazníkový průzkum spokojenosti zaměstnance, výstupní dotazník, návody na používání docházkového systému, návrh práce s přesčasy, GDPR, pravidla pro práci z domova (home office), informativní dokument likvidace odpadů, evidence potřeb a zájmů, hodnocení (zpětná vazba), předpis pro použití soukromého vozidla k pracovním účelům + prohlášení zaměstnance o způsobilosti vozidla. Zavedení možnosti obědů pro zaměstnance od 2 poskytovatelů (výběr z 15 obědů). • Zajištění BOZP, PO, lékařských prohlídek a školení zaměstnanců s následnou evidencí • Inzerce volných pracovních pozic na HPP, DPP/DPČ, výběr kandidátů, pohovory, podílení se na konečném výběru zaměstnanců. Hledání nových možností inzerce. Vyhledávání kandidátů v databázích životopisů. • Pracovně právní agenda (vypracování pracovněprávních dokumentů k vzniku, změně, ukončení zaměstnání, zaevidování do příslušných systémů) • Příprava náplní práce oddělení, náplně práce jednotlivých zaměstnanců • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Podílení se na zavádění nového docházkového systému, příprava návodů pro zaměstnance, jak s novým docházkovým systémem pracovat • Zpracovávání přehledu pro vedení společnosti • Zpracování podkladů pro mzdy s následnou komunikací s externí mzdovou účetní • Spolupráce s vedením, projektovými manažery, řádovými zaměstnanci • Pravidelné porady s vedením organizace • Použití AI v personální agendě
MA*********.s.
Personální manažerka
únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců
Výrobce protipožárních a vzduchotechnických komponentů, centrálních vzduchotechnických jednotek a průmyslových topných systémů. Počet zaměstnanců: 300. • Vedení personální a související agendy • Nastavování procesů a optimalizace dokumentů • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Nábor zaměstnanců: návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic za pomocí inzerce, databáze zaměstnanců, LinkedIn, noviny, letáky, veletrh práce, Facebook, oslovování učitelů/profesorů ohledně jejich absolventů SŠ/VŠ. Organizace pohovorů, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. • Aktivity zaměřené na propagaci zaměstnavatele • Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit • Vytváření job descriptions • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, vytýkací dopisy, ukončení pracovních smluv, potvrzení, dotace, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Znalosti zákoníku práce, pracovního práva, změn, novinek v oblasti působení • Reporting • Správa organizační struktury • Aktivní účast na auditech a kontrolách • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Sledování změn, novinek, legislativy • Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP • Domlouvání, správa pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnanců, úrazové pojištění zaměstnanců
Eu*********.o.
Personalistka
listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce
Automotive, 500 zaměstnanců. • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, ukončení pracovních smluv, potvrzení, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Kontrola a evidence podkladů k docházce • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Reporting • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců • Zároveň na starosti personální agentury v rámci holdingu jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě) • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Správa datové schránky • Účast na pravidelných poradách vedení společnosti • Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních • Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravách procesů, personální strategii a dalším dle situace
Ko*********.s.
Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu
prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců
Bankovnictví (při studiu vysoké školy). • Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům • Komunikace se zaměstnanci napříč bankou • Evidence a archivace klientů, požadavků a problemů • Elektronické zaúčtování poplatků • Nastavování bankovních příkazů • Později i přidělování jednotlivých žádostí o bankovní zprávy pro účely auditu dalším kolegům
Co*********.o.
Obchodní zástupce
duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců
Call centrum, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK (při studiu střední školy). • Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Nový projekt, telefonické domlouvání splátek pohledávek. Vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Postupně jsem se vypracovala, proto více pozic. • Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů • Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností • Zaměření na výsledek, prodej, pravidelný reporting
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
K2Pokročilý
PohodaNováček
SAPNováček
Další programy a počítačové znalosti
Pohoda, Insico, Helios INSYCO, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey, Teamio, Google Meet, Zoom, Skype
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Nabízím seniorní HR zkušenosti (8 let) z výrobního firmy, automotive a nezisku. Ten nejlepší výsledek v dané situaci je pro mě vždy kombinací plného nasazení, zvážení všech faktorů i lidského přístupu. Ráda se naučím novému a jsem otevřená nové pracovní příležitosti. Bydliště Liberec. Hledám nové zaměstnání v Liberci, okolí Liberce i může být větší vzdálenosti (do hodiny jedna cesta), vlastním nebo služebním autem. Pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr.
Kurzy
Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.
Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou
Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018
prosinec 2018
ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele
2017, 2019
únor 2017
Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky
Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.
březen 2016
Cesta k osobnímu pohovoru
září 2014
Akademie práce nás baví
září 2014
4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem
celý 7 a 8 měsíc r. 2014
červenec 2014