Není foto: L. K.
ID 703957

L. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského v Praze

Evropská hospodářskosprávní studia

říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Ekonomika a management

září 2009 – srpen 2013Bakalářské

Praxe 11 let a 5 měsíců

Čm*****.s.

Personální manažerka

duben 2025 – dosud 9 měsíců

Nezisková organizace, která krok za krokem, přetváří konkrétní místa v krajině tak, aby na nich dostala prostor příroda. Počet zaměstnanců: 30. • Vedení personální a související agendy • Analýza současného stavu personálního oddělení, složek zaměstnanců, stavu BOZP/PO, lékařských prohlídek • Optimalizace stávajícího stavu na vyšší úroveň • Předávání různých úkolů, asistentce a jedné kolegyni z revitalizačních projektů • Zavedení možnosti obědů pro zaměstnance od 2 poskytovatelů (výběr z 15 obědů) • Manuál inzerování volných pracovních pozic, manuál onboardingu krok za krokem, harmonogram prvních dnů, plán adaptace nového zaměstnance, vstupní dotazník dovedností, checklist pro průběh zaškolení nového zaměstnance, odměňovací řád pro mimořádné odměny s formulářem žádosti o mimořádnou odměnu, dotazníkový průzkum spokojenosti zaměstnance, výstupní dotazník, návody na používání docházkového systému, návrh práce s přesčasy, GDPR, pravidla pro práci z domova (home office), informativní dokument likvidace odpadů, evidence potřeb a zájmů, hodnocení (zpětná vazba), předpis pro použití soukromého vozidla k pracovním účelům + prohlášení zaměstnance o způsobilosti vozidla. Zavedení možnosti obědů pro zaměstnance od 2 poskytovatelů (výběr z 15 obědů). • Zajištění BOZP, PO, lékařských prohlídek a školení zaměstnanců s následnou evidencí • Inzerce volných pracovních pozic na HPP, DPP/DPČ, výběr kandidátů, pohovory, podílení se na konečném výběru zaměstnanců. Hledání nových možností inzerce. Vyhledávání kandidátů v databázích životopisů. • Pracovně právní agenda (vypracování pracovněprávních dokumentů k vzniku, změně, ukončení zaměstnání, zaevidování do příslušných systémů) • Příprava náplní práce oddělení, náplně práce jednotlivých zaměstnanců • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Podílení se na zavádění nového docházkového systému, příprava návodů pro zaměstnance, jak s novým docházkovým systémem pracovat • Zpracovávání přehledu pro vedení společnosti • Zpracování podkladů pro mzdy s následnou komunikací s externí mzdovou účetní • Spolupráce s vedením, projektovými manažery, řádovými zaměstnanci • Pravidelné porady s vedením organizace • Použití AI v personální agendě

MA*********.s.

Personální manažerka

únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců

Výrobce protipožárních a vzduchotechnických komponentů, centrálních vzduchotechnických jednotek a průmyslových topných systémů. Počet zaměstnanců: 300. • Vedení personální a související agendy • Nastavování procesů a optimalizace dokumentů • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Nábor zaměstnanců: návrh, stylizace, zadávání a aktualizace zadání nových pracovních pozic za pomocí inzerce, databáze zaměstnanců, LinkedIn, noviny, letáky, veletrh práce, Facebook, oslovování učitelů/profesorů ohledně jejich absolventů SŠ/VŠ. Organizace pohovorů, podílení se na výběru zaměstnanců. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců. • Aktivity zaměřené na propagaci zaměstnavatele • Srovnávání mezd v rámci okresu a dalších lokalit • Vytváření job descriptions • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, vytýkací dopisy, ukončení pracovních smluv, potvrzení, dotace, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Znalosti zákoníku práce, pracovního práva, změn, novinek v oblasti působení • Reporting • Správa organizační struktury • Aktivní účast na auditech a kontrolách • Řešení nejrůznějších vzniklých situací • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Sledování změn, novinek, legislativy • Získání dotace v programu POVEZ II, ÚP • Domlouvání, správa pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnanců, úrazové pojištění zaměstnanců

Eu*********.o.

Personalistka

listopad 2016 – prosinec 2019 3 roky a 2 měsíce

Automotive, 500 zaměstnanců. • Komunikace, poradenství a péče o zaměstnance na všech úrovních • Jednání s úřady a externími poskytovateli služeb • Administrativní činnosti (vypracování pracovních smluv, mzdových výměrů, ukončení pracovních smluv, potvrzení, zaměstnávání cizinců, další dokumentace) • Kontrola a evidence podkladů k docházce • Příprava podkladů pro mzdovou účetní • Práce s personálně-mzdovým softwarem, docházkovým systémem a dalšími systémy • Reporting • Organizace, správa, evidence zákonných, odborných školení a lékařských prohlídek, vystavování souvisejících podkladů • Zadavání inzerce volných pracovních pozic vč. návrhu, stylizace a aktualizace. Vyhledávání dalších možností pro vyhledávání nových zaměstnanců • Zároveň na starosti personální agentury v rámci holdingu jako poskytovatel i uživatel (vypracování příslušných smluv, zpracování odpracovaných hodin i mezd zaměstnanců k výplatě) • Domlouvání a připomínání chybějících podkladů • Správa datové schránky • Účast na pravidelných poradách vedení společnosti • Sledování změn, novinek, legislativy a účast na externích školeních • Spolupráce s personálním manažerem na nastavování a úpravách procesů, personální strategii a dalším dle situace

Ko*********.s.

Zpracovatelka bankovních zpráv pro účely auditu

prosinec 2013 – červen 2014 7 měsíců

Bankovnictví (při studiu vysoké školy). • Vypracování bankovních zpráv pro účely auditu jednotlivým klientům • Komunikace se zaměstnanci napříč bankou • Evidence a archivace klientů, požadavků a problemů • Elektronické zaúčtování poplatků • Nastavování bankovních příkazů • Později i přidělování jednotlivých žádostí o bankovní zprávy pro účely auditu dalším kolegům

Co*********.o.

Obchodní zástupce

duben 2008 – září 2010 2 roky a 6 měsíců

Call centrum, zastoupení oficiálních linek T-Mobile, Vodafone, Orange SK (při studiu střední školy). • Akviziční volání, migrační volání a upselling vč. péče o dlouhodobé zákazníky. Nový projekt, telefonické domlouvání splátek pohledávek. Vedení nově vznikajícího pilotního projektu na poskytování inzerce práce na více inzertních portálech najednou. Později zároveň školení nových zaměstnanců. Postupně jsem se vypracovala, proto více pozic. • Vypracování jednotlivých požadavků, formulářů, smluv v interním informačním systému, domlouvání kurýrů • Každodenní komunikace se zákazníky, zaměstnanci napříč společností • Zaměření na výsledek, prodej, pravidelný reporting

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

K2Pokročilý

PohodaNováček

SAPNováček

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda, Insico, Helios INSYCO, ISS Ekonom, WebControl, Permis, Altec, PowerKey, Teamio, Google Meet, Zoom, Skype

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Nabízím seniorní HR zkušenosti (8 let) z výrobního firmy, automotive a nezisku. Ten nejlepší výsledek v dané situaci je pro mě vždy kombinací plného nasazení, zvážení všech faktorů i lidského přístupu. Ráda se naučím novému a jsem otevřená nové pracovní příležitosti. Bydliště Liberec. Hledám nové zaměstnání v Liberci, okolí Liberce i může být větší vzdálenosti (do hodiny jedna cesta), vlastním nebo služebním autem. Pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr.

Kurzy

Změny ve mzdové a personální oblasti s Ing. Růženou Klímovou , Vladislavou Dvořákovou, DiS.

Pravidelně a to: 1, 6, 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

Zdaňování příjmů ze závislé činnosti a roční zúčtování s Katarínou Dobešovou

Pravidelně a to: 12/2017, 12/2018

prosinec 2018

ČSSZ: seminář pro zaměstnavatele

2017, 2019

únor 2017

Rekvalifikační kurz na mzdovou účetní vč. využití výpočetní techniky

Centrum služeb pro podnikání, s. r. o.

březen 2016

Cesta k osobnímu pohovoru

září 2014

Akademie práce nás baví

září 2014

4 Intenzivní kurzy angličtiny se závěrečnými testy a certifikátem

celý 7 a 8 měsíc r. 2014

červenec 2014

Zájmy

Cestování, procházky v Cestování, procházky v přírodě (i se psem), seberozvoj, saunování, tvoření dezertů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45