H. K. , životopis 944203
Představa o práci
Kde hledám práci
Jesenice (okres Praha-západ) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR generalista HR specialista Personalista Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ stavební, Lipník nad Bečvou
obor vodohospodářské stavby
1987 – 1991SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 11 měsíců
BR*******.o.
personální manažer
srpen 2022 – srpen 2024 2 roky a 1 měsíc
- vedení personální agendy ve výrobní společnosti - úzká spolupráce se mzdovou účetní - zajištění pracovně-právních vztahů (smlouvy, dohody, odchody) - zajištění lékařských prohlídek, vzdělávání, BOZP - nábory zaměstnanců, inzerce, komunikace s vedoucími zaměstnanci a manažery
Če*******.s.
HR personalista vzdělávání
leden 2013 – duben 2022 9 let a 4 měsíce
- adaptace nováčků v pobočkové síti, certifikace a komunikace s ČNB - kompletní zajištění a organizace školení pro nováčky "Vítejte v ČS" - komunikace s interními lektory - komunikace a poradenství s manažery napříč celou bankou - individuální plány pro návraty maminek z MD/RD, interní přestupy - zajišťování externích a interních školení pro zaměstnance, zpracování objednávek, komunikace a jednání s dodavateli
Ce*****.o.
HR specialista
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
- nábory centrála - nábory a výběrová řízení pro prodejny – v rámci celé ČR - aktivní komunikace s agenturami práce, ÚP - mediální podpora kampaní - zajištění inzerce tiskové + internetové, zajištění plakátů, letáků - komunikace s dodavateli pracovních portálů - fakturace, hlídání rozpočtu
IN*********ura
Personálně-obchodní konzultant
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
- aktivní vyhledávání klientů - telefonická a osobní jednání s klienty, nabídka produktů - uzavírání smluv, inzerce v médiích - výběrová řízení, vedení pohovorů s kandidáty
MA*********tál
Account Manager - media, reklama
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
nabídka a prodej inzertních/reklamních ploch - aktivní vyhledávání nových klientů, péče o stávající klienty - tvorba nabídek, příprava kampaní - prezentace inzertních možností - aktivní účast na velkých projektech
AD*********ost
Client Service Manager
1995 – 2001 6 let a 6 měsíců
- z pozice konzultanta postupně na vedoucího oddělení Permanent Placement (3 podřízení) - výběrová řízení + testování kandidátů, pohovory - akviziční činnost - jednání s klienty, uzavírání smluv - personální poradenství - zodpovědnost za inzerci
ZT*****ost
kreslička
1991 – 1995 4 roky a 6 měsíců
- koordinace činnosti v projekci - zpracování technických zpráv
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
znalost personálně mzdového SW KS Program
Kurzy
od 5 do 12/24 jsem zapojená do projektu pro personalisty 50+, který je dotován MPSV, účast na prezenčních + online seminářích v oblasti práva, finanční gramotnosti, digitalizace apod.
2024