Není foto: Bc. Kristýna Č.
ID 1349736

Bc. Kristýna Č. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Pardubice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní

Veřejná ekonomika a správa

2000 – 2004Bakalářské

SSPŠ Lázně Bohdaneč

Podnikatel/ka

1994 – 1998SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 2 měsíce

JH*********ice

Personalistka

červen 2022 – červenec 2024 2 roky a 2 měsíce

- organizace personální agendy pro 4 dceřinné společnosti - zajištění inzerce volných míst, výběr vhodných kandidátů – pozice pro realizaci i vývoj - administrativní podpora celého životního cyklu zaměstnance – od nástupního dne do ukončení pracovního poměru včetně dohod - koordinace vstupních a periodických lékařských prohlídek - odpovědnost za benefity pro zaměstnance

Ch*********ouč

HR Manager

únor 2007 – květen 2022 15 let a 4 měsíce

- vedení a organizace personálního oddělení (nábor, sepsání pracovní smlouvy, vedení osobních složek, výpovědi, kalkulace mezd) - zodpovědnost za správnost a včasnost zajištění podkladů pro výpočet mezd - příprava reportů pro vedení společnosti - zajištění náboru zaměstnanců ze zahraničí (pracovní povolení) - příprava podkladů HR oddělení pro získání certifikace ISO - odpovědnost za organizaci a plánování školení - účast při kontrolách státních organizací - vytváření interních směrnic

Ip*****aha

Asistentka jednatele

červenec 2006 – leden 2007 7 měsíců

- vedení agendy jednatele společnosti - zajišťování hotelů, letenek a ostatních organizačních záležitostí pro všechny zaměstnance společnosti - zajišťování výběrových řízení na nové zaměstnance společnosti (vytvoření inzerátu dle požadavků společnosti, zveřejnění inzerátu a zajištění výběru vhodných kandidátů na danou pozici, komunikace s kandidáty vyřazenými z výběrového řízení) - zajišťování PR pro jednatele společnosti (komunikace se zástupci deníků a periodik z oblasti marketingu) - kontrola procesů společnosti - vytváření měsíčních finančních přehledů společnosti

Ah*****aha

Business Procedure Support Specialist

červen 2004 – červen 2006 2 roky a 1 měsíc

- vytváření interních procesů napříč celou společností ve spolupráci se všemi odděleními společnosti s ohledem na legislativu jednotlivých společností ACE arény - procedury pro ACE v českém i anglickém jazyce - komunikace na denní bázi se zahraničními kolegy v rámci arény - zaškolení zainteresovaných zaměstnanců a projektové vedení implementace nově vytvořených interních procesů - aktualizace stávajících procesů společnosti

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Běžná práce na počítači

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

organizační schopnosti

Zájmy

cestování, turistika, kynologie

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45