Isabel C. 25 let , životopis 1369190
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Braník + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola potravinářské technologie, Podskalská 10, Praha 2
Zpracování mouky, technologie pekařských a cukrářských výrobků
září 2014 – červenec 2018SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 4 měsíce
Pi*******.o.
Personalistka
leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
• Zodpovědnost za kompletní přípravu a správu pracovních smluv a dalších personálních dokumentů, včetně aktualizací dle aktuálních legislativních požadavků • Vedení a správa docházky zaměstnanců, včetně kontroly docházkových záznamů • Práce s personálně-účetním softwarem PAMICA pro vedení personálních údajů a spravování pracovních dat • Vystavování pracovních inzerátů na různých pracovních portálech, včetně optimalizace obsahu pro maximalizaci odezvy kandidátů • Organizace a vedení telefonických pohovorů, plánování osobních setkání • Intenzivní komunikace a vyjednávání s obchodními zástupci pracovních portálů ohledně podmínek inzerce a reklamních kampaní • Administrativní zajištění chodu recepce společnosti, včetně uvítání hostů, správy e-mailové a telefonické komunikace a koordinace návštěv
Př*******.o.
HR konzultantka
květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců
• Aktivní a cílené vyhledávání kandidátů pro různé pozice napříč širokou škálou odvětví, s důrazem na přesné splnění požadavků klientů • Vedení telefonických pohovorů, předvýběr kandidátů na základě profesních zkušeností a osobnostních předpokladů • Vytváření a publikace pracovních inzerátů, přizpůsobování textů podle potřeby a typu pozic • Analýza a tvorba náborových reportů, které pomáhaly zlepšovat efektivitu náborových procesů • Denní využívání nástrojů CRM, Teamio LinkedIn a Outlook pro správu kandidátů, komunikaci s klienty a zajištění hladkého průběhu náborového procesu
St*****r.o
Vedoucí směny
srpen 2018 – duben 2022 3 roky a 9 měsíců
• Plánování a řízení každodenního provozu směny v rušném prostředí kavárny • Vedení týmu baristů, jejich školení a motivace k dosažení vysokých standardů zákaznického servisu a prodejních cílů • Příprava a prezentace kvalitních nápojů dle firemních receptur a standardů, s důrazem na rychlost a přesnost při práci v rychlém tempu • Komunikace se zákazníky, řešení reklamací a zajištění jejich maximální spokojenosti • Zodpovědnost za administrativní úkony, jako jsou uzávěrky směn, práce s pokladním systémem a kontrola zásob • Podpora nových zaměstnanců při adaptaci na pracovní prostředí a firemní kulturu
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace