Není foto: Isabel C.
ID 1369190

Isabel C. 25 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Braník + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola potravinářské technologie, Podskalská 10, Praha 2

Zpracování mouky, technologie pekařských a cukrářských výrobků

září 2014 – červenec 2018SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 3 měsíce

Pi*******.o.

Personalistka

leden 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců

• Zodpovědnost za kompletní přípravu a správu pracovních smluv a dalších personálních dokumentů, včetně aktualizací dle aktuálních legislativních požadavků • Vedení a správa docházky zaměstnanců, včetně kontroly docházkových záznamů • Práce s personálně-účetním softwarem PAMICA pro vedení personálních údajů a spravování pracovních dat • Vystavování pracovních inzerátů na různých pracovních portálech, včetně optimalizace obsahu pro maximalizaci odezvy kandidátů • Organizace a vedení telefonických pohovorů, plánování osobních setkání • Intenzivní komunikace a vyjednávání s obchodními zástupci pracovních portálů ohledně podmínek inzerce a reklamních kampaní • Administrativní zajištění chodu recepce společnosti, včetně uvítání hostů, správy e-mailové a telefonické komunikace a koordinace návštěv

*******.o.

HR konzultantka

květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců

• Aktivní a cílené vyhledávání kandidátů pro různé pozice napříč širokou škálou odvětví, s důrazem na přesné splnění požadavků klientů • Vedení telefonických pohovorů, předvýběr kandidátů na základě profesních zkušeností a osobnostních předpokladů • Vytváření a publikace pracovních inzerátů, přizpůsobování textů podle potřeby a typu pozic • Analýza a tvorba náborových reportů, které pomáhaly zlepšovat efektivitu náborových procesů • Denní využívání nástrojů CRM, Teamio LinkedIn a Outlook pro správu kandidátů, komunikaci s klienty a zajištění hladkého průběhu náborového procesu

St*****r.o

Vedoucí směny

srpen 2018 – duben 2022 3 roky a 9 měsíců

• Plánování a řízení každodenního provozu směny v rušném prostředí kavárny • Vedení týmu baristů, jejich školení a motivace k dosažení vysokých standardů zákaznického servisu a prodejních cílů • Příprava a prezentace kvalitních nápojů dle firemních receptur a standardů, s důrazem na rychlost a přesnost při práci v rychlém tempu • Komunikace se zákazníky, řešení reklamací a zajištění jejich maximální spokojenosti • Zodpovědnost za administrativní úkony, jako jsou uzávěrky směn, práce s pokladním systémem a kontrola zásob • Podpora nových zaměstnanců při adaptaci na pracovní prostředí a firemní kulturu

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45