Foto: Klára V.
ID 1397436

Klára V. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola stravování a služeb, Karlovy Vary

Gastronomie (Společné stravování)

1999 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 6 měsíců

Gr*****.s.

Personalistka

listopad 2024 – dosud 3 měsíce

- administrativa spojená se vznikem, průběhem a ukončením pracovních poměrů, zajišťování vstupních a periodických lékařských prohlídek, související činnosti v interním programu PREMIER, PINYA a GRASSON, příjem a odpis firemního oblečení, výroba zaměstnaneckých ID karet, vedení osobních spisů zaměstnanců

*********šov

Asistentka

říjen 2023 – říjen 2024 1 rok a 1 měsíc

- příprava podkladů zaměstnanců pro mzdy v interním programu PREMIER, práce v call centru – příjem hovorů od zákazníků, zapisování poruch výtahů a předávání informací servisním technikům, administrativa

Ad*********ary

Asistentka - fakturantka

červenec 2019 – srpen 2020 1 rok a 2 měsíce

- vystavování faktur v Excelu, obsluha datových schránek, korespondence, pokladna, administrativa, telefonická a emailová komunikace, servis advokátům, objednávání kancelářských potřeb

TO*****ary

Asistentka - podpora prodeje

duben 2014 – červen 2019 5 let a 3 měsíce

- vyhotovování cenových nabídek, objednávek a faktur v účetním programu POHODA, plánování závozů a montáží, kontrola montáží, přijímání a vyřizování reklamací, objednávání zboží, vypracovávání grafických návrhů v PC, prodej a poskytování informací o produktech

*******ary

Návrhář a prodejce kuchyní a interiérů

květen 2011 – prosinec 2013 2 roky a 8 měsíců

- vypracovávání grafických návrhů kuchyní a interiérů v PC, prodej, poskytování informací o produktech zákazníkům, přijímání a vyřizování reklamací, administrativa, zodpovědnost za kupní smlouvy a zakázky

Or*********heb

Návrhář a prodejce kuchyní

červenec 2010 – duben 2011 10 měsíců

- vypracovávání grafických návrhů kuchyní v PC, prodej, poskytování informací o produktech zákazníkům, přijímání a vyřizování reklamací, administrativa, zodpovědnost za kupní smlouvy a zakázky

Vo*******heb

Reprezentant značkové prodejny

duben 2005 – červen 2010 5 let a 3 měsíce

- poskytování informací a prodej stávajících služeb a produktů zákazníkům, příjem a vyřizování reklamací, práce s PC, administrativa, komunikace s ostatními odděleními

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

PremierZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Kurzy

Rekvalifikační kurz mzdového účetnictví a základů personalistiky

2024

Pomaturitní jazykový kurz angličtiny – denní studium

2005

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45