Jana F. 49 let , životopis 1362703
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Rychnov nad Kněžnou + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Knihovník Náborář Personalista Recepční v administrativě Vedoucí / manažer prodejny Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Zdravotnické, Pardubice
Zdravotnice
září 1989 – červen 1992Vyučení
Praxe 29 let a 10 měsíců
PF*********.ú.
Personalista
červen 2019 – září 2024 5 let a 4 měsíce
Vedení osobních složek zaměstnanců a personální agendy organizace. Nábor zaměstnanců - Teamio. Pracovnělékařské prohlídky. Komunikace s Úřadem práce. Příprava pracovnvněprávních dokumentů - nástup a výstup zaměstnanců, změny úvazků atd. Zajišťování školení BOZP, PO, PP. Komunikace se mzdovou účetní. Příprava podkladů ke mzdám. Řešení potřeb zaměstnanců. Vedení evidence dovolených. Zpracovávání podkladů k dotacím a grantům. Aktivní sledování změn zákonů a jejich aplikace do praxe. Absolvování školení potřebných k výkonu pozice personalistky: - Pracovnělékařské prohlídky, - Novelizace Zákoníku práce - Pracovněprávní dokumenty v personalistice Podílení se na tvorbě směrnic týkajících se personalistiky, podílení se na přípravách akce pro zaměstnance.
TESCO
Specialista personální administrativy
prosinec 2018 – květen 2019 6 měsíců
Komunikace se zaměstnanci, řešení jejich potřeb Nábor zaměstnanců Komunikace se mzdovou účetní Zpracovávání podkladů ke mzdám Hlídání docházek zaměstnanců Zajišťování školení BOZP, PO, PP
AL*****.s.
Vedoucí prodejny
únor 2011 – leden 2018 7 let
zajišťování chodu prodejny objednávání zboží vyřizování reklamací řešení potřeb podřízených plánování směn zajišťování školení BOZP, PO, PP nábor zaměstnanců spolupráce se mzdovou účetní komunikace s vedením OC odpovědnost za organizaci a přidělování práce pracovníkům prodejny motivace svěřeného týmu sledování stavu zásob a jejich kontrola fyzická inventura zboží
Ka*******ger
Vedoucí prodejny
říjen 2010 – prosinec 2010 3 měsíce
zajišťování chodu prodejny objednávání zboží plánování směn řešení potřeb podřízených
Ko*******oor
Vedoucí prodejny
červenec 2010 – červenec 2010 1 měsíc
vedení prodejny objednávání zboží řešení potřeb zaměstnanců tvorba rozpisů směn
Be*********tex
Prodavačka
červen 2009 – červen 2010 1 rok a 1 měsíc
obsluha a poradenství zákazníkům vystavování zboží obsluha pokladny finanční uzávěrka
OSVČ
Maloobchodní prodej
listopad 2007 – květen 2009 1 rok a 7 měsíců
zajišťování chodu prodejny objednávání a přijímání zboží skladové hospodářství sledování stavu zásob a jejich kontrola poskytování poradenství při výběru zboží denní kontroly hotovosti
IN*********TIK
Vedoucí optiky
leden 2006 – říjen 2007 1 rok a 10 měsíců
zajištění chodu optiky poradenství při výběru obrouček a brýlových čoček a následný prodej odpovědnost za organizaci a přidělování práce pracovníkům prodejny zábrus brálových čoček do obrub drobné opravy brýlí
ÚS*******eny
Zdravotnice
červen 1993 – srpen 2004 11 let a 3 měsíce
zajištění zdravotnické a ošetřovatelské péče
Ne*******ení
Zdravotnice
červenec 1992 – červen 1993 1 rok
Zajištění zdravotnické a ošetřovatelské péče o pacienty
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Pracovnělékařské prohlídky prakticky a v širších souvislostech, včetně změn účinných od 1.1.2023
leden 2023
Aktuální otázky z personální praxe a připravovaná novela zákoníku práce 2023
leden 2023
20. HR konference - profesní setkání personalistů k aktuálním otázkám
březen 2022
Pracovnělékařské služby aktuálně
únor 2022
Pracovní doba a její mzdové souvislosti
listopad 2021
Vybrané problém zákoníku práce aneb praktické právní minimum pro personalisty
listopad 2021