Barbora H. 33 let , životopis 1367123
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodu, řemesel, služeb a Základní škola, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Cestovní ruch
září 2009 – září 2011SŠ s maturitou
VOŠZ a SŠZ
Zdravotnické lyceum
září 2007 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 8 měsíců
St*****.KG
Personalista
listopad 2018 – prosinec 2024 6 let a 2 měsíce
- komplexní personální agenda - spolupráce se mzdovou účetní - správa personálních dat v interním systému
Ho*********mbH
Pojišťovací poradce
prosinec 2017 – říjen 2018 11 měsíců
- zákaznická podpora na SK a CZ - překladatel - příprava smluv a nabídek - kontrola žádostí - zpracování reklamací - řešení pojistných událostí
Gl*******mbH
Uklízečka
prosinec 2016 – listopad 2017 1 rok
- úklid kanceláří, chodeb, sociálních zařízení, prostorů pro klienty a zázemí pro zaměstnance
Dr*******asi
Administrativní pracovník
září 2015 – únor 2016 6 měsíců
- registrace nových pacientů a aktualizace stávajících informací - plánování a rezervace schůzek a návštěv pro pacienty - komunikace s pacienty ohledně jejich schůzek, odkladů nebo zrušení - správa lékařské a administrativní dokumentace pacientů - poskytování informací pacientům ohledně zdravotnického zařízení, služeb a postupů - odpovídání na telefonáty, e-maily a dotazy pacientů a návštěvníků - koordinace a komunikace s lékaři a zdravotním personálem
Ka*******gen
Prodejní asistentka
listopad 2012 – březen 2015 2 roky a 5 měsíců
- zákaznický servis, obsluha a komunikace se zákazníky - naskladňování a manipulace se zbožím na prodejně - práce na PC - příprava prodejní plochy, zodpovědnost za čistotu na prodejně
Ho*******hof
Číšník/servírka
červenec 2012 – září 2012 3 měsíce
- obsluha hostů restaurace - doporučení výběru pokrmů a nápojů hostům - příprava nápojů na baru - přijímání plateb v hotovosti nebo platebními kartami - provádění inventur na pracovišti - provádění denní uzávěrky - dodržování hygienických standardů a čistoty v restauraci
Be*****mir
Recepční
únor 2012 – červen 2012 5 měsíců
- uvítání, ohlašování návštěv a vedení knihy návštěv - evidence vozidel - správa vstupních karet a klíčů - obsluha a správa kancelářské techniky - poskytování informací - komunikace s klienty v cizím jazyce
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý