I. H. , životopis 1325092
Představa o práci
Kde hledám práci
Milovice (okres Nymburk) + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Recepční v administrativě Referent Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodná Akademia
Ekonomika
září 1996 – červen 2000SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 4 měsíce
WE***** o.
Personalista
srpen 2023 – červenec 2024 1 rok
jednosměnném provozu na půl úvazek personalistka a na půl úvazek kvalita, rework a scrap NOK dílu personalistka, administrativní pracovník, kvalita – část kvality a to rework a scrap NOK dílů zaměstnanců, vyhodnocení jejich plnění popisu pracovních činnosti, záskok mistra při ŘD K personalistice jak podklady ke mzdě, tak i hodnocení, komunikace s věznici ale i různé školení, adaptační plány, matice, nebo třeba školení BOZP , zaškolení a zaučení nových zaměstnanců vedení většího kolektivu (ve třísměnném provozu, kde jedna směna se skládá ze 33 lidí)
Vě*********ice
obchodní referent zaměstnávání vězněných osob
únor 2018 – červenec 2023 5 let a 6 měsíců
vše potřebné k zařazení odsouzených počínajíc s výběrem až k podkladům ke mzdě a přihlášení nebo odhlášení ZP, plánování směn ve vnitřní režii věznice, vedení evidence docházky, zákaznický servis a veškerá podpora zákazníků (cizích subjektu) /pracovišť – „údržba“ pracovišť – doplnění smluvně ujednaných počtu, pohovory, motivace a zároveň i hodnocení odsouzených, různé evidence a sledování plánu, jako třeba procento zaměstnanosti, vedení evidence o možných zařaditelných nebo nezařaditelných odsouzených
Ba*****.s,
Vedoucí / manažer prodejny
2006 – 2017 11 let a 6 měsíců
plánování směn, docházka a veškeré podklady ke mzdě, plánování prosperity, kontrola efektivnosti, kontrola plnění plánu, zvýšení produktivity, školení personálu ú nástupní i periodické, školení materiálu, výrobních způsobu, ošetření materiálu, BOZP a školení služeb k zákazníkům, výběrové řízení pro nových uchazečů, objednání zboží, kontrola TOP artiklu, aranžmá prodejny, posouzení reklamaci, vedení a motivace zaměstnanců
Ca*****r.o
vedoucí pokladen - hlavní pokladní
2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců
plánování směn, kontrola pokladen, kontrolní nákupy, kontrola a odvod tržeb, záskok trezoru a informační přepážky, řešení konfliktních situaci, řešení různých reklamaci nákupu, týdenní hlášení, reporting a různé briefingy ohledně chodu a plánování
Od*****.s.
Expedient
září 2003 – 2004 1 rok a 4 měsíce
příprava objednávek, expedice zboží, reexpedice, sestavení objednávek a dodávek
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
maďarštinapokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Linux / BSD / UnixPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosNováček
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
ZVLÁDÁNÍ STRESOVÝCH SITUACÍCH VEDENÍ VĚTŠÍHO KOLEKTIVU
Kurzy
rekvalifikační kurz - dle Slabů ECDL Core,
Modul M2,M3,M4,M7
2018