Foto: Klára R.
ID 1331726

Klára R. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ Stanislava Kubra, Středokluky

Veřejnosprávní činnost

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 7 měsíců

Ma*******.o.

Personalista

leden 2024 – červenec 2024 7 měsíců

- vystavování inzerátů na pracovní portály - pohovory a nábory uchazečů - vystavování pracovně právních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky...) - agenda životních výročí - zpracování docházky - vytváření HR interních směrnic - správa a aktualizace složek zaměstnanců - zadávání dat do systému - onboarding a offboardnig zaměstnanců - zajišťování potřebných školení (BOZP, školení řidičů atd.) - spolupráce se mzdovou účetní - správa lékařských prohlídek - každodenní komunikace se zaměstnanci - přihlášení a odhlášení cizinců na ÚP

Sw*******r.o

Personalista

leden 2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc

- vystavování inzerátů na pracovní portály - pohovory a nábory uchazečů - vystavování pracovně právních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky atd.) - agenda životních a pracovních výročí - agenda pošty - doručené a odeslané - zpracování docházky - agenda složek zaměstnanců - zadávání dat do systému - spolupráce se mzdovým účetním - příprava dokladů pro ÚP a banky pro zaměstnance - zajišťování kancelářských potřeb a občerstvení pro návštěvy - zajišťování školení pro firmu - každodenní komunikace se zaměstnanci - spravování datové schránky - onboarding a offboardnig zaměstnanců

Ra*******íz)

Account Specialist

2016 – 2021 5 let a 6 měsíců

- příprava pošty - zpracování přijaté pošty - kompletní agenda spojená s nástupem zaměstnanců (příprava smluv, mzdových výměrů atd.) a ukončení pracovních vztahů (příprava všech výstupních dokumentů) - příprava dodatků - příprava dokladů pro ÚP a banky pro zaměstnance - kontrola a aktualizace docházky zaměstnanců - zpracování pracovních neschopností - každodenní reporting - prezentace na hromadných výběrových řízení - onboarding a offboardnig zaměstnanců - spolupráce se mzdovou účetní - každodenní komunikace se zaměstnanci a klientem - zadávání dat do systému - vytváření přihlášek a odhlášek cizinců na ÚP - správa složek zaměstnanců - objednávání kancelářských potřeb - výpomoc při ročním zúčtování daní

Im*******r.o

Obchodní referent

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

- komunikace se zákazníky a odběrateli - evidence a zpracování zalistovacích karet a spicifikací výrobků - zpracování objednávek - vystavování faktur - marketingová podpora - správa a aktualizace webových stránek - denní reporting - zajišťování občerstvení pro návštěvy

Do*****r.o

Asistentka, pomocná účetní

2008 – 2014 6 let a 6 měsíců

- účtování tuzemských i zahraničních faktur - třídění došlé pošty - vystavování faktur a dobropisů - účtování pokladny a banky - řešení reklamací s odběrateli - vedení sald s odběrateli a dodavateli - evidence pohledávek a závazků - zajišťování pošty a kancelářských potřeb - jednání s úřady - účtování kompenzací

*********dno

Pomocná účetní, mzdová účetní

2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců

- účtování došlých faktur - vystavování faktur - zajišťování pošty - vystavování objednávek a nabídek - vytváření mezd a daňových přiznání zaměstnanců - objednávání kancelářských potřeb - jednání s úřady - nábor nových zaměstnanců

Br*********r.o

Asistentka, obchodní zástupce pro bankovní techniku

2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců

- zajišťování kancelářských potřeb - zajištění odeslané a přijaté pošty - vedení agendy firemních automobilů - vyřizování došlých objednávek a následná fakturace obchodního oddělení - vystavování skladových dokladů - objednávání přepravních společností - vedení skladu bankovní techniky a kancelářských potřeb - jednání s úřady - kontrola došlých faktur - vystavování nabídek a objednávek - aktualizace webových stránek - vyřizování reklamací - vytváření podkladů mezd techniků - fakturace servisu bankovní techniky

So*******r.o

Asistentka, pomocná účetní

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

- účtování došlých faktur - vystavování faktur - vystavování skladových dokladů - zajišťování pošty - jednání s úřady

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZkušený

KaratZkušený

Money S5Zkušený

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

OKBase

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Mám ráda knihy, procházky a výlety, ráda jezdím autem a na kole.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45