K. R. , životopis 1331726
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR generalista HR konzultant HR specialista Obchodní referent Office manager Personalista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ Stanislava Kubra, Středokluky
Veřejnosprávní činnost
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 7 měsíců
Ma*******.o.
Personalista
leden 2024 – červenec 2024 7 měsíců
- vystavování inzerátů na pracovní portály - pohovory a nábory uchazečů - vystavování pracovně právních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky...) - agenda životních výročí - zpracování docházky - vytváření HR interních směrnic - správa a aktualizace složek zaměstnanců - zadávání dat do systému - onboarding a offboardnig zaměstnanců - zajišťování potřebných školení (BOZP, školení řidičů atd.) - spolupráce se mzdovou účetní - správa lékařských prohlídek - každodenní komunikace se zaměstnanci - přihlášení a odhlášení cizinců na ÚP
Sw*******r.o
Personalista
leden 2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc
- vystavování inzerátů na pracovní portály - pohovory a nábory uchazečů - vystavování pracovně právních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky atd.) - agenda životních a pracovních výročí - agenda pošty - doručené a odeslané - zpracování docházky - agenda složek zaměstnanců - zadávání dat do systému - spolupráce se mzdovým účetním - příprava dokladů pro ÚP a banky pro zaměstnance - zajišťování kancelářských potřeb a občerstvení pro návštěvy - zajišťování školení pro firmu - každodenní komunikace se zaměstnanci - spravování datové schránky - onboarding a offboardnig zaměstnanců
Ra*******íz)
Account Specialist
2016 – 2021 5 let a 6 měsíců
- příprava pošty - zpracování přijaté pošty - kompletní agenda spojená s nástupem zaměstnanců (příprava smluv, mzdových výměrů atd.) a ukončení pracovních vztahů (příprava všech výstupních dokumentů) - příprava dodatků - příprava dokladů pro ÚP a banky pro zaměstnance - kontrola a aktualizace docházky zaměstnanců - zpracování pracovních neschopností - každodenní reporting - prezentace na hromadných výběrových řízení - onboarding a offboardnig zaměstnanců - spolupráce se mzdovou účetní - každodenní komunikace se zaměstnanci a klientem - zadávání dat do systému - vytváření přihlášek a odhlášek cizinců na ÚP - správa složek zaměstnanců - objednávání kancelářských potřeb - výpomoc při ročním zúčtování daní
Im*******r.o
Obchodní referent
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
- komunikace se zákazníky a odběrateli - evidence a zpracování zalistovacích karet a spicifikací výrobků - zpracování objednávek - vystavování faktur - marketingová podpora - správa a aktualizace webových stránek - denní reporting - zajišťování občerstvení pro návštěvy
Do*****r.o
Asistentka, pomocná účetní
2008 – 2014 6 let a 6 měsíců
- účtování tuzemských i zahraničních faktur - třídění došlé pošty - vystavování faktur a dobropisů - účtování pokladny a banky - řešení reklamací s odběrateli - vedení sald s odběrateli a dodavateli - evidence pohledávek a závazků - zajišťování pošty a kancelářských potřeb - jednání s úřady - účtování kompenzací
Vá*********dno
Pomocná účetní, mzdová účetní
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
- účtování došlých faktur - vystavování faktur - zajišťování pošty - vystavování objednávek a nabídek - vytváření mezd a daňových přiznání zaměstnanců - objednávání kancelářských potřeb - jednání s úřady - nábor nových zaměstnanců
Br*********r.o
Asistentka, obchodní zástupce pro bankovní techniku
2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců
- zajišťování kancelářských potřeb - zajištění odeslané a přijaté pošty - vedení agendy firemních automobilů - vyřizování došlých objednávek a následná fakturace obchodního oddělení - vystavování skladových dokladů - objednávání přepravních společností - vedení skladu bankovní techniky a kancelářských potřeb - jednání s úřady - kontrola došlých faktur - vystavování nabídek a objednávek - aktualizace webových stránek - vyřizování reklamací - vytváření podkladů mezd techniků - fakturace servisu bankovní techniky
So*******r.o
Asistentka, pomocná účetní
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
- účtování došlých faktur - vystavování faktur - vystavování skladových dokladů - zajišťování pošty - jednání s úřady
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený
KaratZkušený
Money S5Zkušený
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
OKBase
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce