
Michaela Z. 32 let , životopis 1429643
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Lhotka + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR generalista HR specialista Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Konštatina filozofa v Nitre
Pedagogika
2012 – 2014Bakalářské
Škola užitkového výtvarnictva Jakobyho, Košice
Konzervování a restaurování malířských a technik
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 9 let
KA*****aha
Personalista
leden 2024 – 2024 1 rok
Řízení oddělení HR (spolupráce s Ostravskou pobočkou), Identifikace vhodných kandidátů pro otevřené pracovní pozice, Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na online a off-line platformách, Spolupráce s personálními agenturami, Pohovory a vyhodnocování zkušeností a kvalifikace kandidátů, Uveřejňování pracovních portálech a posty na sociálních sítích, Evidence docházky zaměstnanců (mojadochádzka.sk) Archivace dokumentů, Personální agenda, Komunikace a spolupráce s mzdovou účtárnou, zajišťování mzdových podkladů, Podpora vedení, Psaní článků na intranet a psaní textů na kariérní stránky, Účast na pracovních veletrzích, objednávaní reklamních předmětu, tvorba marketingových aktivit, Reporting, Administrativní podpora ekonomického a právního oddělení, Práce s interním systémem společnosti, Aktualizace a zpráva interní databáze kandidátů a jejich kontaktů, oPříprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů, Zajišťování lékařských prohlídek,
Ce*******aha
HR Personalista
2018 – 2024 6 let a 6 měsíců
Řízení oddělení HR pro oblast Praha a Čechy (HR personalista, HR recruiter), Zastřešení celého náborového procesu THP, vyřizování pracovněprávních záležitostí organizace spojených se vznikem, průběhem a skončením pracovních poměrů, tvorba inzerátu, prescreening kandidátů, onboarding, zpětná vazba kandidátům, vedení personální evidence, příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů, vyřizování požadavek individuálních personálních žádostí, zpracování docházky zaměstnanců, zajištění zkoušek pro získání profesní kvalifikace, zajišťování lékařských prohlídek, komunikace a spolupráce s mzdovou účtárnou, zajišťování mzdových podkladů a řešení mzdových reklamací, denní kooperace s mzdovým a personálním oddělením, spolupráce s managementem společnosti při řešení personálních otázek, denní spolupráce s manažery (12 provozních manažerů), reporting,
Co*******aha
Trenér /školitel, Auditor, pracovník back office
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
trénink školení prodejních a komunikačních dovedností, administrativa, zpětné vazby na prodejní hovory, vytváření směn, produktových listů, motivace prodejního teamu, kontrola kvality, vedení docházky, HR personalista,
Dů*******aha
Administrativa
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
administrativa, vedení chodu kanceláře, zajišťování rezervací a správa kalendáře jednatele, zajišťování chodu kanceláře, udržování pořádku, objednávání kancelářských potřeb, uvádění návštěv a příprava zasedací místnosti pro jednání
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
PAMICA, OKBASE, NUGGET
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Bova
Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti po novele zákoníku práce
2023
ANAG
Zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do ČR a do zahraničí z pohledu pojištění a zdanění
2019