Foto: Michaela Z.
ID 1429643

Michaela Z. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Konštatina filozofa v Nitre

Pedagogika

2012 – 2014Bakalářské

Škola užitkového výtvarnictva Jakobyho, Košice

Konzervování a restaurování malířských a technik

2007 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 9 let

KA*****aha

Personalista

leden 2024 – 2024 1 rok

Řízení oddělení HR (spolupráce s Ostravskou pobočkou), Identifikace vhodných kandidátů pro otevřené pracovní pozice, Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na online a off-line platformách, Spolupráce s personálními agenturami, Pohovory a vyhodnocování zkušeností a kvalifikace kandidátů, Uveřejňování pracovních portálech a posty na sociálních sítích, Evidence docházky zaměstnanců (mojadochádzka.sk) Archivace dokumentů, Personální agenda, Komunikace a spolupráce s mzdovou účtárnou, zajišťování mzdových podkladů, Podpora vedení, Psaní článků na intranet a psaní textů na kariérní stránky, Účast na pracovních veletrzích, objednávaní reklamních předmětu, tvorba marketingových aktivit, Reporting, Administrativní podpora ekonomického a právního oddělení, Práce s interním systémem společnosti, Aktualizace a zpráva interní databáze kandidátů a jejich kontaktů, oPříprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů, Zajišťování lékařských prohlídek,

Ce*******aha

HR Personalista

2018 – 2024 6 let a 6 měsíců

Řízení oddělení HR pro oblast Praha a Čechy (HR personalista, HR recruiter), Zastřešení celého náborového procesu THP, vyřizování pracovněprávních záležitostí organizace spojených se vznikem, průběhem a skončením pracovních poměrů, tvorba inzerátu, prescreening kandidátů, onboarding, zpětná vazba kandidátům, vedení personální evidence, příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů, vyřizování požadavek individuálních personálních žádostí, zpracování docházky zaměstnanců, zajištění zkoušek pro získání profesní kvalifikace, zajišťování lékařských prohlídek, komunikace a spolupráce s mzdovou účtárnou, zajišťování mzdových podkladů a řešení mzdových reklamací, denní kooperace s mzdovým a personálním oddělením, spolupráce s managementem společnosti při řešení personálních otázek, denní spolupráce s manažery (12 provozních manažerů), reporting,

Co*******aha

Trenér /školitel, Auditor, pracovník back office

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

trénink školení prodejních a komunikačních dovedností, administrativa, zpětné vazby na prodejní hovory, vytváření směn, produktových listů, motivace prodejního teamu, kontrola kvality, vedení docházky, HR personalista,

*******aha

Administrativa

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

administrativa, vedení chodu kanceláře, zajišťování rezervací a správa kalendáře jednatele, zajišťování chodu kanceláře, udržování pořádku, objednávání kancelářských potřeb, uvádění návštěv a příprava zasedací místnosti pro jednání

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

PAMICA, OKBASE, NUGGET

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Bova

Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti po novele zákoníku práce

2023

ANAG

Zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do ČR a do zahraničí z pohledu pojištění a zdanění

2019

Zájmy

rodina, restaurování, malba, cestování se synem, bojové sporty, vzdělávání v oblasti HR

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45