Foto: Veronika V.
ID 837123

Veronika V. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Leskovec + 15 km ochota dojíždět Mapa Nedašova Lhota + 30 km ochota dojíždět Mapa Luhačovice + 10 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Slavičín + 15 km ochota dojíždět Mapa Valašské Klobouky + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední zdravotnická škola

Sociální činnost

2007 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

Cl*****.s.

Personalista a Specialista náboru THP (hledám práci blíže k bydlišti)

leden 2024 – dosud 8 měsíců

-onboarding, offboarding, správa svěřených školení, správa personální agendy(smlouvy, dodatky, ukončení, mzdové výměry...), komunikace napříč firmou a s úřady, administrativní podpora vedoucích pozic, aktualizace dokumentů, personální projekty, nábor-search a selekce uchazečů, pohovory s uchazeči

Tr*****ank

Specialista marketingu

květen 2023 – leden 2024 9 měsíců

Organizace firemních akcí, správa marketingových předmětů, odbavení požadavků poboček po celé ČR, komunikace s dodavateli a napříč firmou, HR marketing, správa sponzoringu zlínského hokeje a fotbalu, správa objednávek a faktur...

HP*****.o.

Personalistka

září 2022 – květen 2023 9 měsíců

správa personální agendy(smlouvy, dodatky, ukončení, mzdové výměry...), komunikace napříč firmou a s úřady, administrativní podpora vedoucím pobočky a prodejen, aktualizace dokumentů, personální projekty, správa části benefitů (stravné, zubař, jubileum...), správa mzdových výkazů, onboarding nových zaměstnanců

Ge*********.o.

Asistentka ředitele

listopad 2021 – srpen 2022 10 měsíců

inzerce a nábor nových uchazečů, zpracování docházek (IS Patricie), komunikace s úřady, personální agenda, zajištění kompletace smluv (1Click), zajištění dárků pro zaměstnance a klienty, covid agenda a testování zaměstnanců, správa sociálních sítí a webu, datové schránky a penzijního připojištění, zajištění chodu firmy, spolupráce se mzdovou účetní, vyúčtování záloh, spolupráce s grafiky na novém logo manuálu a firemní identitě, úprava interních dokumentů…

Eu*********.s.

Personalistka a Produkční PR a marketingu (stěhování)

prosinec 2018 – srpen 2021 2 roky a 9 měsíců

viz. u předchozí pozice + převzetí části práce HR managera (příprava podkladů pro mzdy, přesčasy k proplacení, vyúčtování karet CCS a soukromých km, objednávka stravenek...) + zajištění dárků pro zaměstnance a klienty, zajištění exkurzí, správa jazykových kurzů, vyúčtování záloh, správa Multisport Benefit, pochůzky, objednávky kancel. potřeb, správa webu, pořádání firemních akcí: Vánoční večírek (330 zaměstnanců), 2denní vánoční akce pro klienty (400-600 klientů), teambuilding, korektury diářů, datová schránka

Eu*********.s.

Asistentka HR

prosinec 2016 – listopad 2018 2 roky

správa lékařských prohlídek, správa školení (1. pomoc, BOZP a PO, školení řidičů referentů), administrativní podpora, skenování a správa dokumentů, komunikace se mzdovou účetní a všemi odděleními, správa docházek, spolupráce při organizování akcí pro zaměstnance a klienty, firemní zpravodaj, správa vozového parku, aktualizace dokumentů-grafické úpravy v programech Photoshop CC a InDesign CC, práce s programy: Axapta, MDO, KS-program -mzdové a personální programy

Eu*********.s.

Recepční v administrativě

červen 2015 – listopad 2016 1 rok a 6 měsíců

zpracování pošty, administrativa dokumentů-faktury, dodací listy, smlouvy..., správa zasedacích místností, zajištění chodu recepce...

Sp*********.o.

Zástupce vedoucí

srpen 2011 – květen 2015 3 roky a 10 měsíců

vedení docházky, reklamace, komunikace s dodavateli/vedením firmy, objednávky, zajištění chodu prodejny, vedení účetní knihy

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe InDesignZačátečník

Adobe PhotoshopZačátečník

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

K2Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Axapta, KS, Aktion, MDO, Pohoda, Caflou

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Vedení přijímacího rozhovoru

2019

GDPR

2019

Masér pro sportovní a rekondiční masáže

2010

Zájmy

Hudba, tanec, kino, turistika, zvířata

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45