V. V. , životopis 837123
Představa o práci
Kde hledám práci
Leskovec + 15 km ochota dojíždět Mapa Nedašova Lhota + 30 km ochota dojíždět Mapa Luhačovice + 10 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Slavičín + 15 km ochota dojíždět Mapa Valašské Klobouky + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Event Specialist HR generalista HR specialista Náborář Personalista Prodavač Referent Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zdravotnická škola
Sociální činnost
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 2 měsíce
Cl*****.s.
Personalista a Specialista náboru THP (hledám práci blíže k bydlišti)
leden 2024 – dosud 11 měsíců
-onboarding, offboarding, správa svěřených školení, správa personální agendy(smlouvy, dodatky, ukončení, mzdové výměry...), komunikace napříč firmou a s úřady, administrativní podpora vedoucích pozic, aktualizace dokumentů, personální projekty, nábor-search a selekce uchazečů, pohovory s uchazeči
Tr*****ank
Specialista marketingu
květen 2023 – leden 2024 9 měsíců
Organizace firemních akcí, správa marketingových předmětů, odbavení požadavků poboček po celé ČR, komunikace s dodavateli a napříč firmou, HR marketing, správa sponzoringu zlínského hokeje a fotbalu, správa objednávek a faktur...
HP*****.o.
Personalistka
září 2022 – květen 2023 9 měsíců
správa personální agendy(smlouvy, dodatky, ukončení, mzdové výměry...), komunikace napříč firmou a s úřady, administrativní podpora vedoucím pobočky a prodejen, aktualizace dokumentů, personální projekty, správa části benefitů (stravné, zubař, jubileum...), správa mzdových výkazů, onboarding nových zaměstnanců
Ge*********.o.
Asistentka ředitele
listopad 2021 – srpen 2022 10 měsíců
inzerce a nábor nových uchazečů, zpracování docházek (IS Patricie), komunikace s úřady, personální agenda, zajištění kompletace smluv (1Click), zajištění dárků pro zaměstnance a klienty, covid agenda a testování zaměstnanců, správa sociálních sítí a webu, datové schránky a penzijního připojištění, zajištění chodu firmy, spolupráce se mzdovou účetní, vyúčtování záloh, spolupráce s grafiky na novém logo manuálu a firemní identitě, úprava interních dokumentů…
Eu*********.s.
Personalistka a Produkční PR a marketingu (stěhování)
prosinec 2018 – srpen 2021 2 roky a 9 měsíců
viz. u předchozí pozice + převzetí části práce HR managera (příprava podkladů pro mzdy, přesčasy k proplacení, vyúčtování karet CCS a soukromých km, objednávka stravenek...) + zajištění dárků pro zaměstnance a klienty, zajištění exkurzí, správa jazykových kurzů, vyúčtování záloh, správa Multisport Benefit, pochůzky, objednávky kancel. potřeb, správa webu, pořádání firemních akcí: Vánoční večírek (330 zaměstnanců), 2denní vánoční akce pro klienty (400-600 klientů), teambuilding, korektury diářů, datová schránka
Eu*********.s.
Asistentka HR
prosinec 2016 – listopad 2018 2 roky
správa lékařských prohlídek, správa školení (1. pomoc, BOZP a PO, školení řidičů referentů), administrativní podpora, skenování a správa dokumentů, komunikace se mzdovou účetní a všemi odděleními, správa docházek, spolupráce při organizování akcí pro zaměstnance a klienty, firemní zpravodaj, správa vozového parku, aktualizace dokumentů-grafické úpravy v programech Photoshop CC a InDesign CC, práce s programy: Axapta, MDO, KS-program -mzdové a personální programy
Eu*********.s.
Recepční v administrativě
červen 2015 – listopad 2016 1 rok a 6 měsíců
zpracování pošty, administrativa dokumentů-faktury, dodací listy, smlouvy..., správa zasedacích místností, zajištění chodu recepce...
Sp*********.o.
Zástupce vedoucí
srpen 2011 – květen 2015 3 roky a 10 měsíců
vedení docházky, reklamace, komunikace s dodavateli/vedením firmy, objednávky, zajištění chodu prodejny, vedení účetní knihy
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe InDesignZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
K2Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Axapta, KS, Aktion, MDO, Pohoda, Caflou
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Vedení přijímacího rozhovoru
2019
GDPR
2019
Masér pro sportovní a rekondiční masáže
2010