Foto: Iveta N.
ID 675715

Iveta N. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Zlín + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SEŠ Zlín

Ekonomika

1984 – 1988SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 10 měsíců

*******rma

Personalista a Mzdová účetní

březen 2022 – dosud 2 roky a 9 měsíců

Kompletní personalistika a zpracování mezd firmy : Zpracování mzdové agendy pro cca 100 zaměstnanců s třísměnným a nepřetržitým provozem v programu PERM Uzavírání pracovních poměrů vč. pracovní smlouvy a ostatní pracovně-právní dokumentace Rozvazování pracovních poměrů Přihlášení, odhlášení zaměstnanců Zpracování a odesílání ELDP Komunikace s úřady státní správy, zdravotními pojišťovnami apod. Školení a vzdělávání pro zaměstnance, zdravotní prohlídky Stravenkový paušál, Stravenky, Flexipassy Řešení pracovních úrazů - odškodnění pojišťovnou Exekuce zaměstnanců Potvrzení příjmů, roční zúčtování daně, daňová přiznání, vyúčtování daní Účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti Znalost programů : PERM3 - KVASAR, docházkový systém COMINFO

HP*****.o.

Mzdová účetní

srpen 2020 – únor 2022 1 rok a 7 měsíců

Zpracování mezd : - Zpracování mzdové agendy pro cca 350 zaměstnanců v programu KS mzdy, zaměstnanci na DPP a DPČ, studentská praxe - Zpracování a odesílání ELDP - Komunikace s úřady státní správy, zdravotními pojišťovnami apod. - Exekuce zaměstnanců - Potvrzení příjmů, roční zúčtování daně, daňová přiznání, vyúčtování daní - Účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti

IG*****.s.

Personalistka, mzdová účetní

leden 2018 – červenec 2020 2 roky a 7 měsíců

Kompletní personalistika firmy : - uzavírání pracovních poměrů vč. pracovní smlouvy a ostatní pracovně-právní dokumentace - rozvazování pracovních poměrů - přihlášení, odhlášení zaměstnanců - zpracování a odesílání ELDP - inzerce volných pracovních míst - pracovní pohovory s uchazeči o zaměstnání - komunikace s úřady státní správy, zdravotními pojišťovnami apod. - školení a vzdělávání pro zaměstnance, zdravotní prohlídky - řešení pracovních úrazů - zpracování mzdové agendy pro cca 100 zaměstnanců v programu PERM - potvrzení příjmů, roční zúčtování daně, daňová přiznání, vyúčtování daní - exekuce zaměstnanců - účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti - externí zpracování mezd a personalistika pro agenturní zaměstnance plastikářské výrobní firmy s třísměnným a nepřetržitým provozem pro cca 50-80 osob

AD*****.o.

Personalista, mzdová účetní

duben 2012 – listopad 2017 5 let a 8 měsíců

Kompletní personalistika: - uzavírání pracovního poměru vč. pracovní smlouvy a ostatní pracovní dokumentace - rozvázání pracovního poměru - přihlášení, odhlášení zaměstnanců - ELDP - inzerce volných pracovních míst - pracovní pohovory s uchazeči o zaměstnání - komunikace s úřady - plánování školení a vzdělávání pro zaměstnance, zdravotních prohlídek, organizace firemních akci - přidělování a zajištění OOPP, výběrové řízení pro dodávky OOPP - řešení pracovních úrazů s pojišťovnou - zpracování mzdové agendy pro cca 120 zaměstnanců v programu PERM - potvrzení příjmů, roční zúčtování daně, daňová přiznání, vyúčtování daní - účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti - tuzemské a zahraniční cestovné - stravné, stravenky - tvorba firemních směrnic a předpisů dle platné legislativy - zpracování podkladů a příprava pro měsíční a roční závěrky - pojištění zaměstnanců a řešení pojistných událostí s pojišťovnou - škody způsobené zaměstnavateli - pojištění zaměstnanců při zahraničních SC - obsluha Datové schránky - řešení firemních benefitů pro zaměstnance Znalost programů : PERM3 - KVASAR, POHODA, Helios Green EISOD, docházkový systém COMINFO, TEAS

SY*********.o.

Mzdová účetní - personalista, Hlavní účetní

únor 2005 – duben 2012 7 let a 3 měsíce

2005 - 2010 Mzdová účetní, personalista 2011 - duben 2012 Hlavní účetní, mzdová účetní, personalista - Zpracování podkladů a příprava pro měsíční a roční závěrky - Evidence a zaúčtování dodavatelských faktur - Internetové bankovnictví - zpracování bankovních výpisů, zadávání bankovních příkazů - Zpracování přiznání k DPH, silniční dani, dani z nemovitosti, dani z příjmů právnických osob - Skladové účetnictví vč. skladových závěrek - Vedení tuzemských pokladen - Zpracování cestovních příkazů - stravné - Příprava podkladů pro audit. Dohled nad účetnictvím firmy - Kompletní personalistika firmy - pracovní smlouvy, rozvázání pracovního poměru, přihlášení, odhlášení zaměstnanců, ELDP - potvrzení příjmů - komunikace s úřady vč. hlášení volných míst na Úřad práce - plánování školení pro zaměstnance - příprava podkladů pro ISO 9001 v oblasti personalistiky - zpracování mzdové agendy pro cca 150 zaměstnanců v programu PERM odvody sociálního a zdravotního pojištění, daní ze závislé činnosti, roční zúčtování daní, vyplácení mezd, účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti - Vytváření firemních směrnic Znalost programů : PERM3, ISYS, POHODA, Helios Green, Till Consult – Double, mzdy Polášek, docházkový systém COMINFO.

IP*****.o.

Samostatná účetní

leden 1998 – leden 2005 7 let a 1 měsíc

Vedení kompletního účetnictví, včetně zpracování mezd a personalistiky (do 25 zaměstnanců)

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Mzdový program PERM, KS mzdy, docházkový program COMINFO, TEAS, účetní program Helios Green, QI, Pohoda

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45