Ivana K. 31 let , životopis 1122147
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR specialista Manažer prodejního teamu Office manager Personalista Produkční Recepční v administrativě Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Havířov Prostřední Suchá, Kpt. Jasioka 50
Výchovná a humanitární činnost - sociálně výchovná činnost
září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 9 měsíců
DE*********.o.
Koordinátor Offline reklamy
září 2024 – dosud 4 měsíce
Koordinace distribuce letáků, tiskovin a instalace bannerů a billboardů. Plánování a implementace offline reklamních kampaní v souladu s marketingovými cíli. Řízení týmu roznašečů a spolupráce s externími dodavateli. Monitoring výkonu kampaní a optimalizace na základě analýz. Správa rozpočtu a kontrola nákladů na offline reklamu.
Mö*****are
People Services Specialist
duben 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Vedení personální agendy v systému RON, aktivní vyhledávání zlepšení v oblasti personální agendy a optimalizace procesů v rámci personální administrativy, plánování výkonů pracovně-lékařských služeb, Onboarding nových zaměstnanců a komunikace se zaměstnanci, předávání potřebné personální dokumentace a podkladů pro mzdovou uzávěrku, podpora ostatních zaměstnanců / manažerů v oblasti personální administrativy, kontaktní osoba pro poskytovatele kantýny pro oblast běžného operativního provozu, aktivní podpora ostatních procesů personálního oddělení (nábory, sběr dat, volnočasové aktivity)
Mö*****are
Recepční/Asistentka Managementu
září 2022 – duben 2023 8 měsíců
Odbavování příchozích návštěv do továrny, zajišťování občerstvení pro návštěvy, obsluha telefonní ústředny na recepci, komunikace napříč odděleními, objednávání kancelářských potřeb, kooperace s ostrahou, organizace školení pro management, správa vozového parku.
In*****žby
Koordinátor spolupráce s externími callcentry
listopad 2015 – leden 2020 4 roky a 3 měsíce
Vedení týmu specialistů, reportování výsledků vedení společnosti, školení stálých zaměstnanců a zaškolování nováčků, podílení se na zlepšování procesů, vedení porad Metodická podpora v rámci týmu, adaptace nováčků, zástup vedoucího týmu, telefonická komunikace se zákazníky.
Re*********Jet
Stewardka
říjen 2014 – říjen 2015 1 rok a 1 měsíc
Peče o cestující, prodej občerstvení, příprava vozů
Ex*******oft
Asistentka managementu
září 2012 – říjen 2014 2 roky a 2 měsíce
Vyřizování telefonátů a emailové komunikace, objednávání kancelářských potřeb, zadávání faktur do systému, evidence pošty, spolupráce s odděleními napříč společností, organizace extérních školení
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
CanvaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
SAP-CRM, i6, RON, ADS
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)