M. B. , životopis 1346108
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Delivery manager IT ředitel / manažer Office manager Project manager Project manager IT - elektro Project manager organizačně-ekonomický Project manager v bankovnicví Vedoucí / manažer teamu Vedoucí vývoje / Team Leader Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium, Praha 9, Českolipská 373
Všeobecné
září 1999 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 14 let
Ky*******ryl
People Manager/Squad Leader/Delivery Manager
únor 2021 – březen 2023 2 roky a 2 měsíce
Management technických a procesních týmů (30-35 zaměstnanců). Delivery management, People management, Cost management, Compliance management Pro detaily se obraťte na můj LinkedIn https: //www. linkedin.com/in/mbayerova/
IBM
Team Leader, Service Coordinator
duben 2018 – leden 2021 2 roky a 10 měsíců
Vedení týmu (21 lidí), plánování aktivit, kontrola docházky, přesčasů etc dle zákoníku práce. Kontrola cost managementu, tvorba reportů, vedení projektů, plánování lidských zdrojů pro jednotlivé projekty. Vyjdnávání, řešení eskalací, komunikace se service managementem a managementem všeobecně.
IBM
Delivery Analyst Leader, SMO Market Leader
listopad 2017 – březen 2018 5 měsíců
Tvorba market metrik a cílů s vedoucím marketu, doled nad jejich plněním. Spolupráce s a mentoring jednotlivých DA v rámci marketu a jednotlivých států (CZ, PL, FR, IN). Kontrola plnění jednotlivých SLA, performance metrik, kontrola a tvorba RCA.
IBM
Mainframe Delivery Analyst
leden 2016 – říjen 2017 1 rok a 10 měsíců
Monitorování dat, tvorba grafů, tvorba investigací, service quality improvement, vedení projektů automatizace a zjednodušní. Change management, SLA management, ITIL process.
IBM
Mainframe operator, Command Center Shift Leader
leden 2012 – prosinec 2015 4 roky
Monitorování mainframe systémů, technická podpora 1st level, eskalace komplikovaných problémů. Incident, change management, vedení směn, plánování práce, zaškolování nováčků.
Ma*******rry
Asistent nákupčí
srpen 2010 – červenec 2011 1 rok
Administrativní podpora nákupčí, komunikace s CZ a SK obchody a dodavateli, zpracování cenových nabídek a objednávek. Správa skladových stavů, administrativní expedice.
Ho*****tim
Recepční v administrativě
listopad 2008 – červenec 2010 1 rok a 9 měsíců
Administrativní podpora, zpracování faktur, pošty a příchozí komunikace. Backoffice management.
Jazyky
francouzštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Service delivery, Service delivery management, Pareto, root cause analysis, project management, Agile, ITIL process Další naleznete na mém LinkedInu: https: //www. linkedin.com/in/mbayerova/
Kurzy
DELF Pro exam, A2
jazykový certifikát
červen 2017
Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností pro pracovní činnost "Účetnictví a daňová evidence"
rekvalifikace
prosinec 2011
Cambridge ESOL exam, FCE
jazykový certifikát
květen 2008