Foto: Michaela B.
ID 1346108

Michaela B. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium, Praha 9, Českolipská 373

Všeobecné

září 1999 – červen 2007SŠ s maturitou

Praxe 14 let

Ky*******ryl

People Manager/Squad Leader/Delivery Manager

únor 2021 – březen 2023 2 roky a 2 měsíce

Management technických a procesních týmů (30-35 zaměstnanců). Delivery management, People management, Cost management, Compliance management Pro detaily se obraťte na můj LinkedIn https: //www. linkedin.com/in/mbayerova/

IBM

Team Leader, Service Coordinator

duben 2018 – leden 2021 2 roky a 10 měsíců

Vedení týmu (21 lidí), plánování aktivit, kontrola docházky, přesčasů etc dle zákoníku práce. Kontrola cost managementu, tvorba reportů, vedení projektů, plánování lidských zdrojů pro jednotlivé projekty. Vyjdnávání, řešení eskalací, komunikace se service managementem a managementem všeobecně.

IBM

Delivery Analyst Leader, SMO Market Leader

listopad 2017 – březen 2018 5 měsíců

Tvorba market metrik a cílů s vedoucím marketu, doled nad jejich plněním. Spolupráce s a mentoring jednotlivých DA v rámci marketu a jednotlivých států (CZ, PL, FR, IN). Kontrola plnění jednotlivých SLA, performance metrik, kontrola a tvorba RCA.

IBM

Mainframe Delivery Analyst

leden 2016 – říjen 2017 1 rok a 10 měsíců

Monitorování dat, tvorba grafů, tvorba investigací, service quality improvement, vedení projektů automatizace a zjednodušní. Change management, SLA management, ITIL process.

IBM

Mainframe operator, Command Center Shift Leader

leden 2012 – prosinec 2015 4 roky

Monitorování mainframe systémů, technická podpora 1st level, eskalace komplikovaných problémů. Incident, change management, vedení směn, plánování práce, zaškolování nováčků.

Ma*******rry

Asistent nákupčí

srpen 2010 – červenec 2011 1 rok

Administrativní podpora nákupčí, komunikace s CZ a SK obchody a dodavateli, zpracování cenových nabídek a objednávek. Správa skladových stavů, administrativní expedice.

Ho*****tim

Recepční v administrativě

listopad 2008 – červenec 2010 1 rok a 9 měsíců

Administrativní podpora, zpracování faktur, pošty a příchozí komunikace. Backoffice management.

Jazyky

francouzštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Service delivery, Service delivery management, Pareto, root cause analysis, project management, Agile, ITIL process Další naleznete na mém LinkedInu: https: //www. linkedin.com/in/mbayerova/

Kurzy

DELF Pro exam, A2

jazykový certifikát

červen 2017

Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností pro pracovní činnost "Účetnictví a daňová evidence"

rekvalifikace

prosinec 2011

Cambridge ESOL exam, FCE

jazykový certifikát

květen 2008

Zájmy

Knihy, káva, kočky

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45