Není foto: Pavlína P.
ID 1367584

Pavlína P. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední sociální škola svaté Zdislavy

Sociální péče

září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 2 měsíce

*********kou

Pečující osoba

březen 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců

Péče o dlouhodobě nemocnou matku ve III. stupni závislosti na pomoci jiné osoby při zvládání základních životních potřeb. Pomoc s úkony běžné denní potřeby: chystání oblečení, osobní hygiena, příprava jídla, nákupy, úklid domácnosti, doprava k lékaři, komunikace s lékaři, komunikace s úřady.

Ra*********.s.

Osobní bankéřka - poradkyně

březen 2018 – březen 2022 4 roky a 1 měsíc

Vyřizování individuální korespondence ke stavebnímu spoření. Zpracování žádostí o přidělení úvěru ze stavebního spoření volbou, odpovědi na nabídku přidělení cílové částky. Zpracování změn a ukončení smluv o stavením spoření na základě požadavku klienta. Vyřizování reklamací a stížností klientů v oblasti stavebního spoření výpomoc na call centru.

Ra*********.s.

Osobní bankéřka - poradkyně na call centru

říjen 2008 – březen 2018 9 let a 6 měsíců

Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a obchodními zástupci napříč celou produktovou nabídkou stavební spořitelny. Poskytování informací a poradenství v oblasti úvěrů ze stavebního spoření. Poskytování informací o stavech a účtování na účtech klientů. Propočítávání (modelace) nároků na získání úvěrů ze stavebního spoření. Vytváření retenčních nabídek a následná nabídka klientům. Poskytování informací o produktech, aktuálních nabídkách a vysvětlení případných nejasností klientům a podpora v této oblasti i obchodním zástupcům, aby byli na své schůzky s klienty dokonale připraveni.

AL*****.o.

Obchodní referent - správa předplatného

červen 2005 – říjen 2008 3 roky a 5 měsíců

Komunikace s vydavateli periodik. Správa klientského kmene přidělených periodik v rámci předplatného. Příprava a následná kontrola včasné expedice periodik směrem k předplatitelům. Zpracování podkladů pro fakturaci. Správa internetového obchodu s dárkovými předměty v rozsahu cca 200 položek. Expedice přijatých objednávek, kontrola stavu skladových zásob, komunikace s klienty.

AL*****.o.

pracovník klientského servisu

září 2003 – červen 2005 1 rok a 10 měsíců

Telefonická a e-mailová komunikace s předplatiteli různých periodik. Přijímání objednávek předplatného, sdělování platebních údajů, kontrola úhrady předplatného, informace o platnosti předplatného. Provádění změn doručovacích údajů v klientské databázi. Vyřizování reklamací. Ruční zadávání plateb klientů na základě úhrady předplatného poštovní poukázkou.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Studium pro asistenty pedagoga

Základní znalosti pedagogiky, didaktiky a školského zákona pro možný výkon práce ve školství na pozici asistenta pedagoga.

prosinec 2022

Zájmy

Ráda komunikuji s lidmi a jsem ráda nápomocna těm, kdo to zrovna potřebují. Svůj volný čas trávím nejraději s rodinou na výletech či procházkách. A čas, který mám jen pro sebe, věnuji cvičení (jóga, jumping, kruhový trénink) a čtení knih.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45