Pavlína P. 40 let , životopis 1367584
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Milovice (okres Nymburk) + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní poradce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Referent Úvěrový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední sociální škola svaté Zdislavy
Sociální péče
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 4 měsíce
Pé*********kou
Pečující osoba
březen 2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Péče o dlouhodobě nemocnou matku ve III. stupni závislosti na pomoci jiné osoby při zvládání základních životních potřeb. Pomoc s úkony běžné denní potřeby: chystání oblečení, osobní hygiena, příprava jídla, nákupy, úklid domácnosti, doprava k lékaři, komunikace s lékaři, komunikace s úřady.
Ra*********.s.
Osobní bankéřka - poradkyně
březen 2018 – březen 2022 4 roky a 1 měsíc
Vyřizování individuální korespondence ke stavebnímu spoření. Zpracování žádostí o přidělení úvěru ze stavebního spoření volbou, odpovědi na nabídku přidělení cílové částky. Zpracování změn a ukončení smluv o stavením spoření na základě požadavku klienta. Vyřizování reklamací a stížností klientů v oblasti stavebního spoření výpomoc na call centru.
Ra*********.s.
Osobní bankéřka - poradkyně na call centru
říjen 2008 – březen 2018 9 let a 6 měsíců
Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a obchodními zástupci napříč celou produktovou nabídkou stavební spořitelny. Poskytování informací a poradenství v oblasti úvěrů ze stavebního spoření. Poskytování informací o stavech a účtování na účtech klientů. Propočítávání (modelace) nároků na získání úvěrů ze stavebního spoření. Vytváření retenčních nabídek a následná nabídka klientům. Poskytování informací o produktech, aktuálních nabídkách a vysvětlení případných nejasností klientům a podpora v této oblasti i obchodním zástupcům, aby byli na své schůzky s klienty dokonale připraveni.
AL*****.o.
Obchodní referent - správa předplatného
červen 2005 – říjen 2008 3 roky a 5 měsíců
Komunikace s vydavateli periodik. Správa klientského kmene přidělených periodik v rámci předplatného. Příprava a následná kontrola včasné expedice periodik směrem k předplatitelům. Zpracování podkladů pro fakturaci. Správa internetového obchodu s dárkovými předměty v rozsahu cca 200 položek. Expedice přijatých objednávek, kontrola stavu skladových zásob, komunikace s klienty.
AL*****.o.
pracovník klientského servisu
září 2003 – červen 2005 1 rok a 10 měsíců
Telefonická a e-mailová komunikace s předplatiteli různých periodik. Přijímání objednávek předplatného, sdělování platebních údajů, kontrola úhrady předplatného, informace o platnosti předplatného. Provádění změn doručovacích údajů v klientské databázi. Vyřizování reklamací. Ruční zadávání plateb klientů na základě úhrady předplatného poštovní poukázkou.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Studium pro asistenty pedagoga
Základní znalosti pedagogiky, didaktiky a školského zákona pro možný výkon práce ve školství na pozici asistenta pedagoga.
prosinec 2022