Mgr. Zuzana T. 57 let , životopis 1072103
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom HR generalista HR konzultant Personalista Specialista na fondy EU Specialista pohledávek Specialista pro rozvoj a vzdělání Učitel střední školy Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní unverzita Praha, o. p. s.
Evropská studia a veřejná správa
2017 – 2019Vysokoškolské
Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia
Mezinárodní podnikání v oblastni obchodu a služeb
2009 – 2012Bakalářské
Střední ekonomická škola Blansko
Všeobecná ekonomika
1982 – 1986SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 6 měsíců
Domov
péče o osobu blízkou
2021 – dosud 4 roky
pečlivost, obětavost, spolehlivost, prokázaná dlouhodobá péče o osobu blízkou
Úř******* ČR
koordinátor aktivit projektu "Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II"
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
odpovědnost za věcnou náplň projektu "VDTP II" z hlediska klíčových aktivit projektu
Mi*****ěcí
tajemnice posudkové komise
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
dohled nad dodržováním právních předpisů upravujících činnost posudkové komise, zejména nad dodržováním právních předpisů z oblasti správního řízení
Mi*****ěcí
inspektorka kvality sociálních služeb
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
vykonávání inspekcí poskytování sociálních služeb dle zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, u poskytovatelů sociálních služeb
Ok*******ení
referent kontroly
2016 – 2016 6 měsíců
kontrola zaměstnavatelů v oblasti důchodového a nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Mě*********sko
pracovnice podatelny
2011 – 2011 6 měsíců
zpracování pošty, informační služby
Če********* s.
bankovní poradce
1991 – 2010 19 let a 6 měsíců
hotovostní pokladní operace v české i cizí měně; zajišťování poradenských služeb v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví; aktivní nabídka a prodej produktů Finanční skupiny České spořitelny; vytváření, rozvíjení a prohlubování obchodních vztahů se stávajícími klienty privátního bankovnictví; akvizice nových klientů a rozvíjení nového know how na pobočkách České spořitelny; team leader skupiny poradců; člen výběrové komise v rámci výběrových řízení
Me*******sko
asistentka ředitele, personální agenda, zajišťování inventur
1986 – 1991 5 let a 6 měsíců
administrativní činnost
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Kurz projektový manažer
2013
Kurz účetnictví a daňové evidence
2011