
Jakub V. 29 let , životopis 1416785
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Analytik prodeje Datový analytik Finanční analytik Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Fakulta ekonomická ZČU Plzeň
Podniková ekonomika a management
září 2015 – září 2019Bakalářské
Gymnázium, Ústí nad Labem, Jateční 22, příspěvková organizace
Gymnázium
září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 1 měsíc
RA*******.S.
PAYMENT TRANSACTION SPECIALIST
září 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců
Prováděl jsem analýzu reportů transakcí k identifikaci podezřelého chování, analyzoval podezřelé transakce na účtech a kartách pro odhalení potenciálních podvodů. Prověřoval jsem podezřelé platby a zajišťoval jejich bezpečné zpracování, včetně zpracování blokací a nastavení blacklistu na debetních a kreditních kartách pro prevenci podvodů. Byl jsem odpovědný za správnost, kvalitu a včasnost vyhodnocení transakcí, čímž jsem zajišťoval vysoké standardy bezpečnosti a efektivity. Dále jsem měl na starosti tvorbu a zavedení automatizačních procesů na celém oddělení.
ME*****BAR
Vedoucí provozu / provozní
říjen 2021 – říjen 2022 1 rok a 1 měsíc
Byl jsem zodpovědný za veškerý provoz kavárny, včetně finančních výsledků. Vedl jsem nábor nových zaměstnanců, vedl jsem tým, zajišťoval jejich zaškolení a plánování rozvoje obchodních aktivit. Kromě toho jsem dále vyhledával a komunikoval s dodavateli a také udržoval komunikaci se zákazníky.
GE*****.S.
VÁZANÝ OBCHODNÍ ZÁSTUPCE
březen 2022 – červen 2022 4 měsíce
Moje práce zahrnovala několik klíčových činností, které jsou zaměřeny na poskytování komplexní péče klientům. Prvním krokem je komunikace s klienty a zjišťování jejich potřeb, což umožňuje lépe porozumět jejich požadavkům a očekáváním. Následuje zpracovávání těchto požadavků, jejich vyhodnocení a určení optimálního řešení pro klienta. Součástí mé práce bylo také komplementace potřebných dokumentů a podpis smlouvy, což zajišťuje formální uzavření spolupráce.
MC********* ‘S
Crew - I.asistent
březen 2018 – říjen 2021 3 roky a 8 měsíců
Začínal jsem jako "crew", kde jsem se seznamoval s chodem restaurace a získával základní zkušenosti s obsluhou hostů a přípravou jídel. Postupně jsem se propracoval na vedoucího směny a zodpovídal jsem za práci mých kolegů. Postupně jsem zapracovával do tréninkové části restaurace, kde jsem ji později vedl a zároveň jsem vedl oddělení pro kvalitu a bezpečnost produktů. Díky mé píli a zodpovědnému přístupu jsem byl postupně povýšen na pozici zástupce vedoucího restaurace. V této roli jsem získal cenné zkušenosti s řízením a vedením celého týmu, s koordinací provozu restaurace a s řešením provozních problémů. Díky této epizodě ve společnosti McDonald ‘s jsem získal cenné zkušenosti v oblasti vedení, řízení a kontroly, naučil jsem se dbát na dodržování standardů a předpisů a rozvinul jsem své vůdčí, organizační a komunikační dovednosti.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace