Markéta G. 37 let , životopis 1087429
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Havířov + 25 km ochota dojíždět Mapa Bohumín + 25 km ochota dojíždět Mapa Karviná + 25 km ochota dojíždět Mapa Orlová + 25 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pokladní Pracovník back office Prodavač Recepční v administrativě Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní a bankovní akademie Karviná
Obchodní akademie
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 1 měsíc
Úř******* ČR
Ověřovatel dávek hmotné nouze
2023 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek - sociální poradenství v oblasti dávek, zpracování úkonů orgánu ve správním řízení včetně dílčích částí - podklady pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava nesprávností v rozhodnutí, sepisování protokolů o ústním jednání, vyřizování stížností, posuzování podkladů pro správní řízení, zodpovědnost za odborné vyhotovení rozhodnutí s ohledem na dodržení lhůt ve správním řízení, ověřování a schvalování výplat jednotlivých dávek
ČSSZ
Mateřská a rodičovská dovolená
2017 – 2023 6 let a 6 měsíců
Mateřská a rodičovská dovolená
Ji*******wka
Asistentka ředitele
2009 – 2017 8 let a 6 měsíců
Sjednání a kontrola pojistných smluv (životních i neživotních), vytváření databáze klientů, komunikace s klienty, evidence klientů, vyřízení objednávek, reklamací a výpovědí, veškerá administrativní činnost, vyřizování emailů, komunikace s pojišťovnami, zajištění chodu kanceláře, pravidelná účast na školení z důvodů aktualizací pojistných podmínek, vypracování kompletních insolvenčních návrhů pro soud
Ko*******nce
Hosteska
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
Hosteska na lékařských konferencí Hosteska na firemních večírcích v Praze Hosteska na výstavách Hosteska různých ochutnávek
Vi*****ald
Kontrolorka-asistentka vedoucího
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
Administrativní práce, vyřizování emailů, zajišťování poptávek a reklamací, vyřizování objednávek, kontrola zmetkovitosti, komunikace se zákazníky, vytváření grafů a prezentací
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky
Odborný referent
říjen 2024
Osvědčení o základním kvalifikačním stupni odborné způsobilosti poj. zprostředkovatele
2010
Certifikát na majetkovou specialistku
2005
Státní zkouška ze zpracování textu na počítači
2005