R. W. , životopis 1308170
Představa o práci
Chci pracovat jako
Country Director / Manager Manažer dopravy Obchodní ředitel/manažer Office manager Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Technický ředitel/manažer Výrobní ředitel/manažer ve výrobě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ Podnikatelská
Management a podnikání
2010 – 2012SŠ s maturitou
SOŠ a SOU
Truhlář / výroba nábytku a dřevěných konstrukcí
2000 – 2003Vyučení
Praxe 20 let a 1 měsíc
Ří*******ách
OSVČ
únor 2019 – dosud 5 let a 10 měsíců
Vedení a řízení lidí a koordinace zakázek - od zadání až po finální předání, spoluúčast na výběrových řízení konkrétních zakázek a s tím spojené vytváření pracovních pozic, řízení zakázek v těchto zemích: Holandsko, Belgie, Lucembursko, Německo, Rakousko
In*****dce
OSVČ
srpen 2016 – prosinec 2018 2 roky a 5 měsíců
Služby investičního poradce, 2x po sobě získáno ocenění - 1. místo za nejvíce zainvestovaných milionů v ČR, průměr uzavření obchodu 1,18%
Vl*******íza
OSVČ
srpen 2016 – prosinec 2018 2 roky a 5 měsíců
Zřízení a vedení vlastní franšízy, řešení administrativy, vedení účetnictví, řešení logistiky, vedení zaměstnanců
AR*****.o.
Výrobní ředitel
srpen 2014 – srpen 2016 2 roky a 1 měsíc
Řízení výroby / lidí, KPI, plánování / forecast (money management), dohled nad dodržováním technických postupů a legislativy spojené s výrobním provozem
CO*****.o.
Manažer divize CZ / SK
červenec 2012 – červenec 2014 2 roky a 1 měsíc
Řízení divize v rámci České republiky a Slovenska, vytváření dlouhodobé strategie, definice a nastavení procesů, odborný consulting, vedení svého týmu lidí, KPI, dohled nad plněním stanovených cílů
Te*****.o.
Asistent program manager
červenec 2010 – červen 2012 2 roky
Administrativa (analýzy dat, reportingu, přípravy prezentací), plánování výroby (forecasting), KPI, / díky této pozici jsem spolupracoval s manažery (EMEA) napříč společnostmi a získal tak mnoho cenných zkušeností v rámci řízení lidí při plánování s ohledem na požadavky konkrétních klientů
Te*****.o.
HR Administrator a Production
říjen 2007 – červen 2010 2 roky a 9 měsíců
Personalistika 540 zaměstnanců, nábor, správa, editace, dohled nad docházkou, uzavírání docházek, příprava podkladů na vyhotovení mezd
Asus
Technik technického oddělení
srpen 2004 – červenec 2007 3 roky
Nákres / tvorba / výroba součástek (JIGU) pro urychlení a efektivitu výroby
Jazyky
nizozemštinamírně pokročilá
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
polštinapokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)