Marcela T. 53 let , životopis 1303944
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Dispečer Kontrolor výroby Obalový specialista Obchodní zástupce Přijímací technik Řidič Technik BOZP Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Rýmařov
Obchodní akademie (Aplikovaná ekonomie)
září 1985 – květen 1989SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 1 měsíc
Ry*********ade
OSVČ - Dispečer
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Zajištění kompletních přeprav nákladů, objednávky, fakturace, evidence DPH, plánování , komunikace se zákazníky. Práce s programem TIMOCOM, COMARR.
EX*******r.o
OSVČ - projektový koordinátor
listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Komplexní zajištění svěřených projektů u zákazníků - komunikace na manažerské úrovni, vypracování nákladovosti projektu, tvorba cen, pracovních postupů, přímý dohled nad dodržováním výrobního a kontrolního procesu, BOZP, norem, skladového hospodaření. Vedení týmu pracovníků (5-25) - kompletní servis o pracovníky, spolupráce s agenturami práce. Každodenní práce s Excel, Word, Outlook, PowerPoint, Microsoft Teams apod.
CA*********.o.
Obchodní zástupce
prosinec 2021 – říjen 2022 11 měsíců
Prodej penu pro nákladní automobily, oslovování zákazníků, nabídky zboží, hledání nejlepší alternativy. Vedení agendy cash flow, objednávky, dodání zákazníkovi, kontrola úhrad faktur.
Gr*********ník
Vstupní kontrola materiálů
květen 2020 – prosinec 2021 1 rok a 8 měsíců
Vstupní kontrola všech materiálů dle specifikací, vzorkování, měření, vytváření kontrolních plánů, práce s kalibry a měřícími přístroji (Instron, Kayence , laserový profil projektor) Evidence v programu SAP - skladové hospodářství.
Pe*******kou
Manažer provozu - provozovatel
2002 – 2015 13 let a 6 měsíců
Vedení provozu restaurace a penzionu - zajištění chodu restaurace, objednávkový systém pro ubytovací kapacity, vedení zaměstnanců, zpracování mezd a účetnictví.
EK*****r.o
Asistentka majitele - jednatele
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
Shromažďování podkladů pro porady, vedení agenty chodu firmy, archivace, zařazování a evidence dokladů. Přijímání návštěv. Jednání na úřadech v zastoupení majitele, práce s penězi. Kompletace projektů, správa razítek, zodpovědnost za vozový park firmy.
Ti*****sto
Spolumajitelka
1989 – 2002 13 let a 6 měsíců
Vedení společnosti společně s manželem. Získávání nových výrobních zakázek v oblasti výroby plastových dílů pro automobilový průmysl. Vedení kompletní účetní agendy, kalkulace, cash flow, rozvahy, analýzy, zpracování mezd.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Aktivní řidič - osobní i dodávkový automobil