K. B. , životopis 1307631
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Osobní bankéř Pracovník back office Pracovník call centra Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní Akademie Jablonec nad Nisou
Všeobecná ekonomika
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 3 měsíce
He*****.s.
Koordinátorka externích editorů
červen 2021 – duben 2024 2 roky a 11 měsíců
Jako vedoucí týmu 50 externích editorů v oblasti e-commerce jsem měla na starosti správu a koordinaci jejich práce při vyplňování parametrů produktů v široké škále kategorií. Můj úkol spočíval v zadávání a kontrole jejich práce s cílem dosáhnout co nejvyšší kvality a vyplněnosti informací u produktů. Zahrnovalo to především denní správu tabulek, přípravu reportů, zpracování výplat, přípravu podkladů pro dané kategorie, pravidelnou písemnou i telefonickou komunikaci, školení nových členů týmu a vyhledávání potřebných informací na internetu.
Bi*********rec
Vedoucí úseku a Zástupce vedoucí prodejny
červenec 2019 – květen 2021 1 rok a 11 měsíců
Moji pracovní náplní byl příjem, doplňování a objednávky zboží do úseku drogerie a non-food. Zahrnovalo to také pravidelné měsíční inventury. Zároveň jsem působila jako zástupce vedoucí prodejny v době její nepřítomnosti, abych zajistila plynulý chod prodejny.
MD
Mateřská dovolená
únor 2010 – červen 2019 9 let a 5 měsíců
Během let na mateřské dovolené jsem pracovala na dvou brigádách: V r.2012 - kompletace komponentů pro Chráněnou dílnu ve Vratislavicích n/N a v r.2017 - Oasa Fabrics s.r.o. - Příprava látek na export k zákazníkovi (měření, stříhání, balení a štítkování)
Te*********rec
Zástupce vedoucí prodejny
listopad 2008 – leden 2010 1 rok a 3 měsíce
Moji pracovní náplní byla organizace a vedení týmu zaměstnanců prodejny v době nepřítomnosti vedoucí prodejny, zahrnující také správu docházky zaměstnanců, příjem zboží včetně vybalování a přípravy na prodejní akce, práce na pokladně, práce s hotovostí v trezoru a objednávky zboží.
Če*********sou
Osobní bankéř
září 2007 – září 2008 1 rok a 1 měsíc
Na této pozici jsem pracovala jako osobní bankéř na bezhotovostní přepážce. Mým úkolem byla obsluha klientů banky, nabídka služeb a produktů a administrativní práce s tím spojená např. zakládání a archivace spisů)
RE*****rec
Asistentka ředitele
červenec 2006 – srpen 2007 1 rok a 2 měsíce
Práce na recepci, zajišťující profesionální příjímání a obsluhu návštěv a každodenní telefonní komunikace. Správa objednávek kancelářských potřeb a dalších materiálů. Zápisy z porad a dohled nad splněním zadaných úkolů. Organizace služebních cest pro ředitele společnosti, zahrnující plánování a rezervace ubytování. Personalistika spojená s externími pracovníky, včetně správy smluv a komunikace s mzdovou účetní. Správa vozového parku společnosti. Komunikace s pojišťovnami, partnery společnosti aj. Další administrativní práce spojená s plynulým chodem kanceláře.
Te*********rec
Telefonní bankéř
2005 – 2005 6 měsíců
Obsluha pasivní linky Komerční banky (příchozí hovory) Komunikace s klienty banky související se zadáváním příkazů k úhradě, kontrole zůstatku na účtu a základních operací na účtu.
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Akreditovaný floristický kurz
Úspěšně jsem absolvovala 14denní intenzivní akreditovaný kurz v oboru Floristka
únor 2024
Zpětná vazba pro Team Leadery
Obsahem kurzu bylo zlepšení komunikačních schopností a přijímání/dávání zpětné vazby zaměstnancům.
leden 2024
Profíkem v MS Excel
Cílem kurzu bylo zlepšení znalostí v MS Excel.
2022