Foto: Ing. Andrea B.
ID 1342613

Ing. Andrea B. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Ekonomická fakulta Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica, Slovenská republika

Ekonomika a manažment podniku

září 2009 – červen 2011Vysokoškolské

Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakulta, Zvolen, Slovenská republika

Ekonomika a manažment podniku

září 2006 – červen 2009Bakalářské

Obchodná akadémia, Tajovského 25, Banská Bystrica, Slovenská republika

Obchodní akademie (Všeobecná ekonomika, veřejná správa)

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 2 měsíce

SL*********sko

Orderpicker

listopad 2023 – duben 2024 6 měsíců

- příprava objednávek pro zákazníky

SY*******ika

Pracovník back office

leden 2023 – květen 2023 5 měsíců

- příprava podkladů pro registraci, úpis, zrušení CP, - vedení klientských účtů v interním systému - Goldmann, - zpracování klientských žádostí, - správa tuzemnských a zahraničních účtů klientů, - aktualizace údajů v klientské dokumentaci, - aktualizace informačního systému a portfolií klientů, - komunikace s NBS a CDCP, - participace při optimalizaci a zjednodušování procesů na oddělení Back offce, - oceňování CP, - reporting rizikových žádostí od klientů a zaměstnanců pro nadřízeného

CI*******ika

Obchodní manažer

říjen 2011 – prosinec 2022 11 let a 3 měsíce

- přímý a nepřímý kontakt se zákazníkem, - péče o zákazníky a zpracování jejich požadavků na denní bázi, objasnění potřeb zákazníků v produktech, - vytváření a zpracování objednávek, administrativa, korespondence, koordinace objednávky s klientem v souladu s jeho potřebami a dostupností sortimentu, - podvojné účetnictví ( zpracování faktur přijatých, vydaných, pokladních dokladů), - tvorba cenových nabídek na základě poptávky, - příjem/výdej zboží, zajištění logistiky zakázek, spolupráce s partnery, komunikace s dodavateli, rozvoj obchodních vztahů, - zpracování reportů, - dohled nad projektovými zakázkami (analýza cen, zajištění objednávky zboží, logistika, report, hledání úspěšných řešení v případě vzniku problému nebo komplikace dodávky).

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinapokročilá

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Databázové systémy

MS AccessNováček

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

MRP účetní program - expert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

English language course Best English

Intenzivní jazykový kurz pro zlepšení znalostí anglického jazyka (červen - srpen)

2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45