A. B. , životopis 1342613
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Číšník/servírka Ekonom Kvalitář Obchodní asistent Personalista Prodavač Účetní Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ekonomická fakulta Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica, Slovenská republika
Ekonomika a manažment podniku
září 2009 – červen 2011Vysokoškolské
Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakulta, Zvolen, Slovenská republika
Ekonomika a manažment podniku
září 2006 – červen 2009Bakalářské
Obchodná akadémia, Tajovského 25, Banská Bystrica, Slovenská republika
Obchodní akademie (Všeobecná ekonomika, veřejná správa)
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 2 měsíce
SL*********sko
Orderpicker
listopad 2023 – duben 2024 6 měsíců
- příprava objednávek pro zákazníky
SY*******ika
Pracovník back office
leden 2023 – květen 2023 5 měsíců
- příprava podkladů pro registraci, úpis, zrušení CP, - vedení klientských účtů v interním systému - Goldmann, - zpracování klientských žádostí, - správa tuzemnských a zahraničních účtů klientů, - aktualizace údajů v klientské dokumentaci, - aktualizace informačního systému a portfolií klientů, - komunikace s NBS a CDCP, - participace při optimalizaci a zjednodušování procesů na oddělení Back offce, - oceňování CP, - reporting rizikových žádostí od klientů a zaměstnanců pro nadřízeného
CI*******ika
Obchodní manažer
říjen 2011 – prosinec 2022 11 let a 3 měsíce
- přímý a nepřímý kontakt se zákazníkem, - péče o zákazníky a zpracování jejich požadavků na denní bázi, objasnění potřeb zákazníků v produktech, - vytváření a zpracování objednávek, administrativa, korespondence, koordinace objednávky s klientem v souladu s jeho potřebami a dostupností sortimentu, - podvojné účetnictví ( zpracování faktur přijatých, vydaných, pokladních dokladů), - tvorba cenových nabídek na základě poptávky, - příjem/výdej zboží, zajištění logistiky zakázek, spolupráce s partnery, komunikace s dodavateli, rozvoj obchodních vztahů, - zpracování reportů, - dohled nad projektovými zakázkami (analýza cen, zajištění objednávky zboží, logistika, report, hledání úspěšných řešení v případě vzniku problému nebo komplikace dodávky).
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinapokročilá
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Databázové systémy
MS AccessNováček
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
MRP účetní program - expert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
English language course Best English
Intenzivní jazykový kurz pro zlepšení znalostí anglického jazyka (červen - srpen)
2023