G. R. , životopis 840280
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Řepy + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Event Specialist HR konzultant Marketingová komunikace Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Specialista PR Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromé gymnasium Josefa Škvoreckého
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 9 měsíců
Ex*******lic
Order to Cash Solution Manager
prosinec 2023 – dosud 10 měsíců
ve spolupráci s dodavatelskou společností vylepšování procesů za účelem zkvalitnění služeb zakázníkům od zadání objednávky po fakturaci, případně rešení stížností, vedení a rozvoj globálního týmu advisorů
Ex*******lic
Customer Experience Aviation&Marine Lubes Manager
leden 2021 – listopad 2023 2 roky a 11 měsíců
vedení zákaznického servisu, přesun aktivit k smluvnimu dodavateli a následná zodpovědnost za stabilizaci, koordinace processů a jejich správnou implementaci, intenzívní spoluprace s logistikou, marketingem a obchodním oddělením
As*******.o.
Recruiter
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
freelancer během rodičovské dovolené - aktivní vyhledávaní kandidátů, pohovory, administrativní činnost, akvizice nových klientů, udržování a rozvíjení spolupráce se stávajícími zákazníky
Ex*********.o.
Global Customer Feedback Advisor
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
vedení globálního týmu analytiků zákaznických stížností, analýza jejich trendů, důvodů a návrhy jejich řešení a předcházení, prezentace výsledků managementu, spolupráce s jednotlivými zákaznickými centry, obchodním oddělením a logistikou celosvětově
Ex*********.o.
Customer Support Manager
2011 – 2016 5 let a 6 měsíců
2013-2016 - mateřská, vedení dvou oddělení - fakturace/daně a zákaznický set up, celkem 22 zaměstnanců, týmová strategie, vylepšování a implementace pracovních procesů, koordinace s ostatními zákaznickými centry v USA a Číně, reporting, vedení a rozvoj zaměstnanců
Ex*********.o.
Customer Contact Supervisor
2009 – 2011 2 roky a 6 měsíců
vedení týmu 13 lidí - objednávky a dodání olejů pro lodě a tankery, přímý kontakt se zahraničními zákazníky (Skandinávie, Francie, Řecko, Itálie, Německo, Benelux, Rusko, Turecko) a obchodním oddělením, podílení se na strategiích, tvorba statistik, reporting, vedení a rozvoj zaměstnanců
Ex*********.o.
Customer Support Supervisor - Billing
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
vedení týmu 10 lidí - migrace oddělení z Nizozemska, Thajska a Kanady - fakturace zákazníkům z celého světa, daňová problematika, vedení a rozvoj zaměstnanců
Ex*********.o.
Dedicated Support Professional - Billing Italy and France/BNL
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
fakturace, nastavení zákazníků, komunikace s obchodním oddělením
Iv*********lie
Call Center Specialist
2002 – 2004 2 roky a 6 měsíců
asistenční služba majitelům vozů Iveco, marketingový průzkum
Pa*********kou
Asistentka redakce
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
asistentka vedení i jednotlivých redaktorů, administrativní činnost, pochůzky
Na*********nie
Lab Specialist
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
laboratorní zpracování krevních odběrů
Lo*******.o.
Tajemnice redakce
1999 – 1999 6 měsíců
koordinace výroby čtrnáctidenníku pro podnikatele - spolupráce s grafiky, tiskárnou a obchodním oddělením, jazykové korektury, rozšiřování předplatitelské základny
PP*****odu
Technická redaktorka
1997 – 1998 1 rok a 6 měsíců
koordinace výroby časopisu v 5 jazykových verzích, zajištění překladů, korektur, spolupráce s grafiky, tiskárnou a obchodním oddělením
Jazyky
italštinapokročilá
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Databázové systémy
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)