Kateřina V. 27 let , životopis 1354026
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 30 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa Hranice (okres Přerov) + 30 km ochota dojíždět Mapa Přerov + 30 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Brand manager Marketingová komunikace Marketingová strategie Marketingový analytik Marketingový výzkum Specialista marketingu Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ambis vysoká škola, a.s.
Marketingová komunikace
září 2024 – dosudBakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Přerov, Bartošova 24
Obchodní akademie (FIM)
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 11 měsíců
Sp******* o.
Operátorka železniční dopravy
srpen 2020 – dosud 4 roky a 4 měsíce
Jako operátor železniční dopravy jsem zodpovědná za dodržování předpisů železniční dopravy při plnění příkazů, vedení dokumentace provozu železniční stanice, zpracování provozních údajů pro systémy výpočetní techniky, obsluhu informačních systémů v železniční dopravě, obsluhu kamerového systému v železničních stanicích a zastávkách, vyhodnocení vlivu jízdy vlaků na ostatní vlaky na svěřeném traťovém úseku, vyřizování operativních záležitostí v železničním provozu a obsluhu sdělovacího zařízení.
Re***** s.
Baristka, prodejkyně jízdenek a cestovních služeb
únor 2018 – červenec 2020 2 roky a 6 měsíců
Jako barista jsem měla na starosti chod lounge na hlavním nádraží v Praze. Moje práce spočívala ve vydávání kávy zdarma k jízdence, udržování lounge v čistotě, objednávání zboží, komunikaci s klienty a práce s pokladnou. Jako prodejce jízdenek a cestovních služeb jsem zodpovídala za pokladnu a správné vyúčtování tržeb za prodané jízdenky v systému Helios Orange a také doprovod cestujících k vlaku. Naučila jsem se zde komunikovat s klienty.
Me********* o.
Administrativní asistentka
červen 2016 – červen 2016 1 měsíc
Během školní praxe jsem byla seznámena s účetním systémem MRP, ve kterém jsem se naučila dělat předkontace faktur a úhradu závazků. Také jsem měla možnost komunikovat s bankou a poštou při převodu peněz. Mimo jiné jsem ze zúčastnila aukce společnosti AGROFERT. Dále jsem prováděla analýzu cen za dodané zboží dle ceníku. Zdokonalila jsem si práci v operačním systému MS Office.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
FigmaNováček
Další programy a počítačové znalosti
Google Workspace, Open Office
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Certifikát fiktivní firmy
červen 2016