Kateřina V. 27 let , životopis 1354026
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 30 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa Hranice (okres Přerov) + 30 km ochota dojíždět Mapa Přerov + 30 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Brand manager Copywriter Marketingová komunikace Marketingová strategie Marketingový analytik Specialista marketingu Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ambis vysoká škola, a.s.
Marketingová komunikace
září 2024 – dosudBakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Přerov, Bartošova 24
Obchodní akademie (FIM)
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 7 let
Sp******* o.
Operátorka železniční dopravy
srpen 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
• Zodpovídám za zpracování provozních údajů pro systémy výpočetní techniky. • Obsluhuji informační systémy v železniční dopravě a kamerový systém v železničních stanicích a zastávkách. • Vyhodnocuji vliv jízdy vlaků na ostatní vlaky na svěřeném traťovém úseku. • Řeším operativní záležitosti v železničním provozu a obsluhu sdělovacího zařízení. • Naučila jsem se pracovat v týmu i samostatně, odolávat stresu, efektivně komunikovat, řešit problémy a spolupracovat s kolegy.
Re***** s.
Baristka, prodejkyně jízdenek a cestovních služeb
únor 2018 – červenec 2020 2 roky a 6 měsíců
• Zodpovídala jsem za pokladnu a správné vyúčtování tržeb za prodané jízdenky v systému Helios Orange. • Doprovázela jsem cestující k vlaku. • Naučila jsem se efektivně komunikovat s klienty. • Měla jsem na starosti chod lounge na hlavním nádraží v Praze jako baristka. • Vydávala jsem kávu zdarma k jízdence. • Udržovala jsem lounge v čistotě. • Odpovídala jsem za objednávání zboží. • Komunikovala jsem s klienty a zajišťovala jejich spokojenost. • Pracovala jsem s pokladnou.
Me********* o.
Administrativní asistentka
červen 2016 – červen 2016 1 měsíc
• Seznámila jsem se s účetním systémem MRP, kde jsem se naučila dělat předkontace faktur a úhradu závazků. • Měla jsem možnost komunikovat s bankou a poštou při převodu peněz. • Zúčastnila jsem se aukce společnosti AGROFERT. • Prováděla jsem analýzu cen za dodané zboží dle ceníku. • Zdokonalila jsem si práci v operačním systému MS Office. • Tyto zkušenosti mně pomohly zlepšit schopnost analyzovat data, komunikovat v profesionálním prostředí a pracovat se softwarovými nástroji.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
FigmaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Google Workspace, Open Office
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Certifikát fiktivní firmy
červen 2016