Kateřina V. 27 let , životopis 1354026
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 30 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa Přerov + 30 km ochota dojíždět Mapa Hranice (okres Přerov) + 30 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Brand manager Copywriter Marketingová komunikace Marketingová strategie Marketingový analytik Specialista marketingu Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ambis vysoká škola, a.s.
Marketingová komunikace
září 2024 – dosudBakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Přerov, Bartošova 24
Obchodní akademie (FIM)
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 7 let
Sp******* o.
Operátorka železniční dopravy
srpen 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
• Zodpovídám za zpracování provozních údajů pro systémy výpočetní techniky. • Obsluhuji informační systémy v železniční dopravě a kamerový systém v železničních stanicích a zastávkách. • Vyhodnocuji vliv jízdy vlaků na ostatní vlaky na svěřeném traťovém úseku. • Řeším operativní záležitosti v železničním provozu a obsluhu sdělovacího zařízení. • Naučila jsem se pracovat v týmu i samostatně, odolávat stresu, efektivně komunikovat, řešit problémy a spolupracovat s kolegy.
Re***** s.
Baristka, prodejkyně jízdenek a cestovních služeb
únor 2018 – červenec 2020 2 roky a 6 měsíců
• Zodpovídala jsem za pokladnu a správné vyúčtování tržeb za prodané jízdenky v systému Helios Orange. • Doprovázela jsem cestující k vlaku. • Naučila jsem se efektivně komunikovat s klienty. • Měla jsem na starosti chod lounge na hlavním nádraží v Praze jako baristka. • Vydávala jsem kávu zdarma k jízdence. • Udržovala jsem lounge v čistotě. • Odpovídala jsem za objednávání zboží. • Komunikovala jsem s klienty a zajišťovala jejich spokojenost. • Pracovala jsem s pokladnou.
Me********* o.
Administrativní asistentka
červen 2016 – červen 2016 1 měsíc
• Seznámila jsem se s účetním systémem MRP, kde jsem se naučila dělat předkontace faktur a úhradu závazků. • Měla jsem možnost komunikovat s bankou a poštou při převodu peněz. • Zúčastnila jsem se aukce společnosti AGROFERT. • Prováděla jsem analýzu cen za dodané zboží dle ceníku. • Zdokonalila jsem si práci v operačním systému MS Office. • Tyto zkušenosti mně pomohly zlepšit schopnost analyzovat data, komunikovat v profesionálním prostředí a pracovat se softwarovými nástroji.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Google Workspace, Open Office [kontaktní údaj odstraněn]
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Miniakademie: Budoucí CEO: Jak úspěšně vést firmu a tým
Absolvovala jsem vzdělávací program zaměřený na leadership, efektivitu, týmovou spolupráci a projektové řízení. Akademie mi poskytla praktické nástroje a tipy, jak budovat vlastní tým, nastavovat efektivní procesy a komunikaci a rozvíjet svou roli leadera. Program zahrnoval: • Základy leadershipu: autentické vedení, práce s lidmi a firemní kulturou • Efektivitu a produktivitu: plánování, projektové řízení a procesní nastavení • Týmovou motivaci: práce s vizí, hodnotami a zpětnou vazbou • Nástroje pro řízení projektů: komunikace, dokumentace a projektová organizace. Miniakademie mi pomohla osvojit si dovednosti potřebné k efektivnímu vedení projektů a týmů, rozvoji vlastní autentické role leadera a nastavení procesů pro růst a produktivitu.
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2024
Juniorní akademie #HolkyzMarketingu
Absolvovala jsem intenzivní vzdělávací program zaměřený na klíčové oblasti marketingu: brand management, copywriting, SEO, sociální sítě, e-mail marketing a analytiku. Akademie mi poskytla praktické dovednosti prostřednictvím interaktivních workshopů a reálných úkolů, které propojily teorii s praxí. Naučila jsem se základy marketingové strategie, tvorby obsahu a práci s analytickými nástroji. Program mi také pomohl rozvíjet soft skills, jako jsou prezentace, komunikace a kreativní myšlení.
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2024
Certifikát fiktivní firmy
červen 2016