Dominika T. 41 let , životopis 1274017
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodní SOSO, Liberec
Obchodní akademie (dálkové studium)
září 2023 – dosudSŠ s maturitou
Praxe 17 let a 7 měsíců
Lu*******uží
Operátorka výroby
2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc
- komunikace se zaměstnanci - zaučování a předávání zkušeností novým pracovníkům -řešení výrobních situací a komplikací - čtení výrobních plánů a dokumentace k výrobě - vyplnění denního plánu - úklid pracoviště a udržování pořádku na pracovišti
Ve*******r.o
Obchodní referent - administrativní pracovník
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
- příjem vratek a reklamací od zákazníků - posuzování nároků na reklamaci a vratku - vyřizování reklamace a vratky se zákazníkem - tvorba výdejek a ODD - likvidace a správa ODD - problémové situace předává k řešení příslušným obchodním zástupcům a komunikace s obchodními zástupci - evidence chybovosti pro ředitele nákupu - agenda došlé a odesílané pošty - zajišťování kancelářských potřeb a spotřebního zboží pro hygienické účely v rámci společnosti
Mo*****ípa
Operátorka ve výrobě světel
2014 – 2019 5 let a 6 měsíců
- samostatná práce - řešení stresových situací - komunikace s vedením ohledně výroby - komunikace ve velkém kolektivu - zručnost - učení se novým věcem - znalost plánu výroby pro každé světlo
Ta*****lav
Asistentka prodeje
2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců
- komunikace se zákazníkem a obsluha zákazníka - manipulace s penězi - řešení stresových situací - obsluha pokladny a manipulace s hotovostí - řešení reklamací, příjem zboží, převzetí sortimentu - úklid a udržování provozovny v čistotě
Ka*********nov
OSVČ
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
- majitelka firmy - přijímaní zaměstnanců a zaučení zaměstnanců - jednání s dodavateli, zákazníkem, zaměstnancem - komunikace s úřady a vyřizování dokumentace pro úřad - administrativa firmy - klid a celkový chod provozovny
Jo*********ípa
Šička autopotahů
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
- samostatnost - poznání nové dovednost, do té doby jsem nikdy nešila - komunikace ve velkém kolektivu a s vedením společnosti - zručnost - asertivní chování
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Věřím, že se dá naučit cokoliv a s jakýmkoliv programem a nebo Softwarem
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
Pracovitá zaměstnankyně s důrazem pro pořádek, využívající své praktické i teoretické zkušenosti a dovednosti při své práci. Mám proaktivní přístup k účení se novým věcem s cílem zvyšovat jak svou osobní kvalifikaci, tak i prospěšnost pro svého zaměstnavatele. V kolektivu veselá a přátelská, preferující osobní přístup.