Nina Š. 35 let , životopis 1380656
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Knihovník Mzdová účetní Pracovník back office Produkční Referent Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Klasické a španělské gymnázium Brno-Bystrc
Gymnázium (gymnázium všeobecné)
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 1 měsíc
Re*********.o.
operátorka callcentra
leden 2024 – říjen 2024 10 měsíců
• Denní telefonická komunikace s pacienty (objednávání, řešení potíží a problémů atp.) • Vychystávání zdravotnických karet a zakládání zdravotnických dokumentací • Administrativní podpora oddělení sester a lékařů
Di*******.o.
propagační referent
leden 2017 – prosinec 2023 7 let
• obsazování nasazených představení školami • účast na sestavování měsíčních fermanů • vedení pokladny (správa prodejního systému, vyvíjení nových možností do prodejního programu, technická podpora pokladním) • zajišťování zájezdů divadla v rámci ČR (smlouvy, komunikace s dopravcem a předání podkladů pro jízdy, konečné vyúčtování cestovních náhrad) • přijímání poptávek na pronájmy divadla včetně realizace celé samotné akce (smlouva, faktury, domlouvání externích pracovníků) • spolupráce na propagaci a nákupu reklamních předmětů, správa skladu s reklamními předměty • statistické vykazování vůči zřizovateli a dalším subjektům • fakturace • administrativní výpomoc dalším oddělením (ekonomické, provozní – správa docházkového programu, kontrola docházky, výpomoc při výběrových řízení aj.)
ČP*********.s.
referent specialista klientského centra
březen 2010 – listopad 2016 6 let a 9 měsíců
• zástupce vedoucí oddělení • denní komunikace se zákazníky • správcování klientských smluv • kontrola zadaných plateb • podpora obchodních zástupců
Úř*******áce
stáž pro absolventy
září 2009 – únor 2010 6 měsíců
práce na podatelně
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mzdové účetnictví a základy personalistiky
Základy výpočtu mezd a vedení osobních složek pro zaměstnance
září 2024