S. M. , životopis 732641
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Kontrolor výroby Pracovník back office Project administrator Quality Manager Seřizovač / programátor CNC strojů Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta elektrotechniky a informatiky
Informační technologie
září 2017 – září 2020Bakalářské
služba v ozbrojených silách Kazašské republiky
zástupce velitele čety pro vzdělávací a sociální a právní práci
září 2009 – srpen 2010Vysokoškolské
Almatska právní akademié Kazašska humanitní a právní univerzita
Finance
2004 – 2008Bakalářské
Středni škola №59
bez zaměření
září 1993 – květen 2004Základní
Praxe 12 let a 2 měsíce
Ma*******.S.
Mistr strojní výroby
březen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
Zpracování zakázek na balících linkách určených vedoucím výroby dle technologického listu, vzorů a pokynů vedoucího výroby. Vedení podřízených pracovníků. Nastavování a seřízováni balící linky na zakázku dle zadání v technologickém příkazu.¨ Zajištění návozu materiálu ze skladu. Přebírá ze skladu materiálu obalový materiál dle specifikace v technologickém příkazu zakázky. Seznamování pracovníků s jejich pozici, ukolem, kdo a kde co bude vkládat či přikládat,nebo jak budou loženy palety, popř.,prováděno třídění svazkování. Nastavení nejvššího možného výkonu při dodržení kvality zpracování zakázky.¨ Průběžně kontrola kvality vyráběných výrobků a všech činností balícího stroje. Zajištění správné paletizace, odvoz hotových palet na balení. Po ukončení zakázky příprava soupisu zbytků a zbytkových palet. Hlášení všech závad vedoucímu výroby a jejich evidence do Knihy závad. Mimo zpracování zakázek provádí plánované udržby balících linek dle harmonogramu. Kontroluje dodržování pravidel BOZP, PO a směrnic (např. Zákaz konzumace jidla a pití na pracovišti). V případě potřeby plnění ukolů zadaných vedoucím pracovníkem, které neobsahuje tato pracovní nápln, ale souvísí s pracovním zařazením zaměstnance a druhem sjednané práce. Odpovědnost za správné nastavení linek dle technologického příkazu. Odpovědnost za pravidelnou údržbu a péči svěřených technologií. Odpovědnost za pořádek a za čistotu na pracovišti.
Fa*********cia
Operátor výroby
srpen 2021 – únor 2022 7 měsíců
Obsluhovat poloautomatické vstřikolisy, Manipulovat a vizuálně kontrolovat díly. opravy a údržba zařízení na linkách společně s mechaniky a elektrikáři. Opravy poruch ve spolupráci s údržbáři strojů Uvádění nových strojů do provozu ve spolupráci se směnovými technology. Provádění preventivních prohlídek strojů. O výrobě a úpravě pracovního zařízení. O údržbě a servisu výrobních linek lisovacích a svařovacích zařízení. Diagnostika strojních zařízení s řídícím systémem SIMATIC S7. Řešení příčin poruch a stanovení nápravných opatření k jejich eliminaci.
PO*****r.o
Operátor výroby
září 2020 – 2021 1 rok a 4 měsíce
Vizuální kontrola kvality výrobků z oblasti automobilového průmyslu
AP*******.o.
Kontroler kvality
květen 2018 – srpen 2020 2 roky a 4 měsíce
Vizuální kontrola kvality výrobků z oblasti automobilového průmyslu
sk*********TEM
Inventarizační pracovník
listopad 2017 – srpen 2020 2 roky a 10 měsíců
Provedení inventáře u zákazníka
Ad*****vel
Vedoucí oddělení rozvoje podnikání a podnikových služeb
listopad 2014 – srpen 2016 1 rok a 10 měsíců
• Vypracování strategie rozvoje nových turistických destinací; • Hledání partnerů v zahraničí a vyjednávání týkající se spolupráce; • Rozvoj domácího cestovního ruchu; • Servis a podpora firemních klientů (organizace setkání, hledání nových partnerů, výběr rekreačních míst pro zaměstnance společnosti, zahraniční teambuilding, školení, udržovací kurzy v zahraničí); • Vypracování týdenních a měsíčních prodejních plánů.
Sk*****LLP
Vedoucí správního oddělení
červen 2014 – listopad 2014 6 měsíců
• Organizace, údržba a kontrola nákupu zboží, prací a služeb; • Vedení obchodních jednání s dodavateli; • Koordinace podmínek smluv o dodávkách materiálů v souladu s stanovené předpisy pro schvalování, řešení otázek navracení vadné materiály; • Rychlá reakce na informace obdržené od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Údržba personálních otázek oddělení, jakož i tvorba, kontrola pracovních plánů oddělení; • vypracování technických specifikací pro stavební a instalační práce; • Kontrola pracovního výkonu v souladu s mandátem a dodržování pravidel bezpečnosti a požární bezpečnosti; • Provádění interních výběrových řízení;
JS*****or"
Vedoucí správního oddělení
duben 2014 – červen 2014 3 měsíce
Hledání potenciálních dodavatelů; průzkum trhu, vypracování srovnávací analýzy pozic; • Vedení obchodních jednání s dodavateli v zájmu společnosti; • koordinace podmínek smluv o dodávce materiálů v souladu se stanovenými předpisy pro schvalování, řešení problémů souvisejících s vrácením vadných materiálů; • Okamžitá reakce na informace od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Rychlá reakce na informace z obchodů a pronajímatelů • Personální záležitosti (více než 100 lidí); • vypracování zadávací dokumentace pro aktuální opravy a rekonstrukce zařízení; • Hledání dodavatelů, kteří by prováděli aktuální opravy v souladu s mandátem; • Týdenní výzvy správcům v regionech, aktuální problémy a způsoby řešení problémů plánování a rozpočtu Správního oddělení na příští rok; • Plná podpora při sjednávání smluv a žádostí o platbu; • Čtvrtletní sledování cen zboží a vybavení; • Sestavení databáze dodavatelů a dodavatelů v Almaty a regionech; • Hledání dodavatelů v zahraničí.
NE*****LLP
Administrativní vedoucí oddělení
březen 2012 – duben 2014 2 roky a 2 měsíce
Hledání potenciálních dodavatelů; průzkum trhu, vypracování srovnávací analýzy pozic; • Vedení obchodních jednání s dodavateli v zájmu společnosti; • koordinace podmínek smluv o dodávce materiálů v souladu se stanovenými předpisy pro schvalování, řešení problémů souvisejících s vrácením vadných materiálů; • Okamžitá reakce na informace od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Rychlá reakce na informace z obchodů a pronajímatelů • Personální záležitosti (více než 100 lidí); • vypracování zadávací dokumentace pro aktuální opravy a rekonstrukce zařízení; • Hledání dodavatelů, kteří by prováděli aktuální opravy v souladu s mandátem; • Týdenní výzvy správcům v regionech, aktuální problémy a způsoby řešení problémů plánování a rozpočtu Správního oddělení na příští rok; • Plná podpora při sjednávání smluv a žádostí o platbu; • Čtvrtletní sledování cen zboží a vybavení; • Sestavení databáze dodavatelů a dodavatelů v Almaty a regionech; • Hledání dodavatelů v zahraničí.
JS*********ank
konzultant manažera
leden 2012 – březen 2012 3 měsíce
Příjem a zpracování příchozích hovorů, informační podpora pro klienty; Podpora pro uživatele platebních karet; Telemarketing, vyřizování stížností a dotazů zákazníků.
Ka*********sib
Přední odborník na oddělení rozvoje veřejných služeb
duben 2008 – listopad 2008 8 měsíců
zajišťování kontroly nad prováděním zákonů Republiky Kazachstán, dekretů prezidenta Republiky Kazachstán, rezolucí, příkazů vlády Republiky Kazachstán, Akimů města a okresu v oblasti vzdělávání a sociální politiky; provádění dokumentace v jejich oblastech (zprávy, informace, příchozí korespondence).
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinapokročilá
kazaštinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
C - nákladní auta (držitel profesního průkazu skupiny C)
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
SQL
Java
MATLAB
Databázové systémy
Oracle
Kurzy
Kurzy českého jazyka
2017